środa, 23 stycznia 2013

Lace

Cześć. Ostatnio rzadziej dodaję posty, ale pochłonęło mnie kilka projektów. Wiele się dzieje. Za jakiś czas będziemy startować ze stroną internetową, o której Wam niedawno wspominałam. Oprócz tego zaangażuję się w pewien konkurs. Trzeba stworzyć dowolną pracę na temat nienawiści. Z Anką pewnie wybierzemy film i będziemy działać w tym kierunku. Gala odbędzie się w Łomży bodajże w kwietniu i będzie trwała cztery dni całkowicie za darmo. Może być fajnie.
Nie mogę się doczekać ferii. Chciałabym kłaść się spać w środku nocy i wstawać zupełnie popołudniu. Szkoła już męczy, natłok wszystkiego. Wróciłam ostatnio na forum, którego jestem założycielką. Jeśli atmosfera pozostanie taka jak dotychczas to myślę, że poczuję się jak dawniej.
Mam dla Was outfit, ale aparat jakiś leniwy, mało co ciekawego wyszło. Tak czy siak, oglądajcie. 













Na sobie mam:
szpilki Deichmann
spodnie Orsay
bluzkę Orsay
marynarkę H&M
łańcuszek

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)