czwartek, 10 stycznia 2013

Mist

Cześć. Mam dzisiaj jakiś szalony i radosny dzień. Właśnie wróciłam do domu i będę robiła placki ziemniaczane z sosem i mięskiem. Jutro także jeden z luźniejszych dni.
Dzisiejszy outfit będzie miał kilka nowości. Po pierwsze płaszczyk, który podkradłam mamie. Zakupiła do w Primarku tej wiosny. Po drugie sweterek-mgiełkę z kokardą na plecach z Mohito.
Uciekam, bo mój żołądek coraz bardziej daje o sobie znać ! 
























Na sobie mam:
botki CCC
spodnie Orsay
mgiełkę Mohito
płaszcz Primark
czapkę New Yorker
komin Mohito
rękawiczki BHS
pierścionek 

33 komentarze:

  1. rózoa bluzeczka śliczna i wgl Twoja Twarz :D :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszczyk jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny fason płaszczyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszczyk :)
    Jedynie zmieniłabym buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do płaszczyka inne niestety nie pasowały. Dzięki ! :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się płaszczyk, a w bluzce wyglądasz niezwykle zgrabnie, kolorek też ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że już wkrótce to ja będę autorką tych zdjęć ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny jest ten płaszczyk ! :)

    zapraszam do mnie : http://dainnty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odwiedzę ! :)

      Usuń
    2. już je powiększyłam więc może teraz lepiej wyglądają i dodałam opcję :) ja już ciebie obserwuje :)

      Usuń
  8. zostałaś oznaczona do " Liebster Award " - pytania u mnie na blogu! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, wkrótce pojawi się wpis :)

      Usuń
  9. Witaj! Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award! Po więcej informacji zapraszam tutaj : http://kochamy-ksiazki.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, wpis już wkrótce :)

      Usuń
  10. Zostałaś przeze mnie nominowana do nagrody "Liebster Blog Award". Więcej informacji na moim blogu :)


    Ps. Świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Za niedługo dodam wpis. :)

      Usuń
  11. Ładna bluzeczka! Ile kosztowała,bo chcę taką ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego kasujesz komentarze z krytyką, a nie odpowiadasz na nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo lubię, chcę, mam takie prawo. Jest wyraźnie napisane " Przyjmuję tylko KONSTRUKTYWNĄ KRYTYKĘ. " Dla niewtajemniczonych jest to krytyka z podsunięciem rozwiązania problemu. Wszystkie komentarze, które usuwam nie posiadają tego. Odpowiadam tylko na to, co sobie zastrzegłam. A jeśli ktoś PONOWNIE wysyła mi komentarz typu " znów to samo " to ja też mam dość na ZNÓW TE SAME KOMENTARZE. :)
      pozdrawiam !

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)