wtorek, 15 stycznia 2013

My New Year's Eve outfit

Cześć wszystkim. Ostatnio jakoś mniej mnie tu, ale nadrobię, obiecuję. Zakupiłam kilka ciekawych ubrań, ale połowa z nich przebywa aktualnie u mojej krawcowej, a połowa nie ma zrobionych zdjęć.
Mogę się Wam pochwalić, że zostałam redaktor naczelną strony internetowej poświęconej klasie medialnej mojego liceum. Będziemy tworzyć fajne artykuły widziane naszymi oczami, nie zabraknie recenzji, wydarzeń, filmów i ankiet.
Dzisiejsza stylizacja to tak naprawdę mój sylwestrowy wygląd. Kilka osób bardzo chciało zobaczyć jak prezentowałam się tej nocy. Na tę okazję wybrałam żółtą sukienkę z Mohito, kolorowe szpilki i brązową kopertówkę-szachownicę. 




















Na sobie mam:
sukienka Mohito
szpilki Carry
kopertówka H&M
pierścionek Orsay
łańcuszek

23 komentarze:

  1. Ale piękna kopertówka, myślałam że to jakiś skórzany vintage z second handu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda genialnie, dostałam od cioci, której zupełnie się nie podobała, a dorwała ją w H&M na przecenach bodajże 3 lata temu.. :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba :)) kolor sukienki jest boski :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W Carry takie buty? Świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. samowyzwalacz ? hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ma na imię Tomek, ale jak kto lubi ! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ale to sukienka. :) Tak czy siak dziękuję :)

      Usuń
  6. za staro jak na Twój wiek. moja babcia babcia by sie tak nie ubrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie

      Usuń
    2. To ciekawe czemu kolekcja została wysłana do 99 % typu Mohito i H&M ! Widzisz, Twoja babcia ma inny gust, może woli obcisłe rurki i krótkie marynarki mi na specjalne okazje podobają się eleganckie sukienki, które łączę ze swoimi dodatkami. Tak zwany.. gust. :)

      Usuń
  7. Gratuluje pani Redaktor;) tylko zebys o nas nie zapomniala;) Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i obiecuję, że nie zapomnę ! :)

      Usuń
  8. Gratuluję sukcesu :D sukienka piękna, kolorek ci służy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)