poniedziałek, 21 stycznia 2013

New acquisitions


Cześć ! Nie było mnie z Wami cały weekend, ale aktywnie go spędziłam. W piątek co prawda leniuchowałam w domu, ale wieczorem przyjechała do mnie Anka z Tomkiem i w takim też gronie spędziliśmy noc. Bez skojarzeń oczywiście ! Sobotę z kolei po produktywnym sprzątaniu wybrałyśmy się z mamą na zakupy i na babski wieczór do Ani i jej mamy. W niedziele byłam również na zakupach tak więc cały weekend z głowy.
Dzisiejszy dzień minął bardzo fajnie. Prawie w ogóle nie mięliśmy lekcji, a jak były to dość luźne. Po spotkaniu redakcji strony internetowej wyszliśmy wcześniej do domu.
Nie mam niestety dla Was outfitu, ale zrobiłam zdjęcia trzech nowych bluzek, których nie mięliście okazji jeszcze zobaczyć. Jest to tylko jedna z części nowych nabytków, ale i druga na dniach do Was trafi.



















1. Czarny, koronkowy bezrękawnik
Orsay
40 zł
2. Różowa mgiełka na stójce
H&M - allegro
30 zł
3. Mgiełka ściągana
Dunnes - allegro
45 zł


16 komentarzy:

  1. Pierwsza bluzka jest GENIALNA. Daj *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,szczególnie podoba mi się ta różowa bluzeczka :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czarna bluzka <3
    Zapraszam do mnie, nowy post :)
    +obserwuję :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia bluzka mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu dosyć dziwnie wyszła w rzeczywistości jest to mgiełka i ma jaśniejsze kolory. :)

      Usuń
  5. czarna bluzka jest świetna, idealnie wpisuje się w tegoroczne barokowe trendy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)