poniedziałek, 28 stycznia 2013

New acquisitions

Cześć. Dziś nie outfit, ale zdjęcia kilku nowości, które wpadły do mojej szafy. Już nie mogę się doczekać kiedy ubiorę i pokażę Wam moją nową spódniczkę z baskiną, ale tymczasowo jest u krawcowej, która znacznie ją skraca.
Wspominałam, że nie mogę się już doczekać ferii ? Tak ? W takim razie powiem to jeszcze raz. Nie mogę doczekać się ferii. Już z góry postanowiłam, że prześpię cały jeden dzień, a później będę tak leniuchować, że odechce mi się aż do następnego wolnego.
Nowości, które wpadły do mojej szafy:



Biały, gruby sweter
H&M
79.90 zł



Czerwony sweter z sercami i kokardą
Primark - allegro
40 zł


Brązowa koszulka w grochy i z kołnierzykiem
New Look - allegro
30 zł



Granatowa bluzka z zamkiem
NEXT - allegro
37 zł





Mgiełka kremowa z kwiatami
H&M - fotoblog
30 zł

KOBALTOWY PŁASZCZ MOJEJ MAMY, INTERNACIONALE, PREZENT OD TATY.  :)


Trójkolorowy sweter
Mohito
89.90 zł

SPRZEDAJĘ UBRANIA -> TU i TU
FANPAGE MEDUZENCJI - > TU

14 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)