wtorek, 8 stycznia 2013

Shopping time

Cześć. Dopiero znalazłam kabel do telefonu, a fotorelacja z dzisiejszych zakupów jest na jego pamięci. Dość spontanicznie wybrałam się z mamą do jednej z galerii rzeszowskich, a tam oglądałyśmy nowe kolekcje i wyprzedaże. Szczególnie to ostatnie, bo co prawda przeważają tam rozmiary 42 i 44, ale można znaleźć mniejsze perełki w znacznie mniejszych cenach. Zobaczycie co kupiłam, co mierzyłam i co miałam na sobie. :)
Na sobie mam:
płaszcz Dunnes
spodnie Orsay
botki CCC
nauszniki Orsay

Kupiłam:
sweter grubo pleciony H&M
79.90 zł


Przymierzyłam:
koszulę mgiełkę H&M
40 zł


Przymierzyłam:
złote, woskowane rurki Camaieu
53 zł
Przymierzyłam:
oliwkowe rurki Camaieu
49 zł




Kupiłam:
 burgundowe rurki Camaieu
49 zł

sweter H&M
79.90 zł

złote rurki Camaieu
53 zł

20 komentarzy:

  1. te ostatie spodnie tez kupilas ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo rozmiarowo wszystkie były na mnie za duże, ale tylko je znalazłam na stronie internetowej. :)

      Usuń
  2. ale te burgundowe co sobie kupilas sa maga sliczne i tanie !! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie są całkiem normalnie, ale kolor i fason mają idealny, a cena robi swoje ! :)

      Usuń
  3. płaszczyk i biały sweterek prześliczne



    http://uniquevisionofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgiełka z H&M i biały sweter są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek już mój, a mgiełka była jedna i to za duża :(
      Dzięki :)

      Usuń
  5. Hehe też wczoraj kupiłam tę mgiełkę. Myślę, że nie pożałujemy ;) spodnie są extra! Już je widzę w tylu konstelacjach!!! Czekam na więcej ;))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jej nie kupiłam, bo była na mnie za duża i ta kieszeń okropnie wisiała, co się dziwić rozmiar 38, a nie 34. :) Dzięki bardzo !
      pozdrawiam

      Usuń
  6. podoba mi się sweterek z h&mu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje mi się, że biały sweterek kosztował tyle samo i bez wyprzedaży ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek nie jest z wyprzedaży, najnowsza kolekcja H&M. :)

      Usuń
  8. fajny blog obserwuję i zapraszam http://dreamsareapartofthesoul.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)