poniedziałek, 7 stycznia 2013

Sleepy

Cześć Wam ! Wiem, wiem długo mnie nie było, ale ostatnie dni nie należały do najłatwiejszych. Po Nowym Roku w szkole byłam tylko w środę, a później leniuchowałam w domu. W sobotę spędzałam ostatnie godzinki z tatą, któremu urlop za szybko i niestety się skończył i wrócił do Anglii. A jak spędziłam niedzielę ? Całkowicie na nauce. Nie tylko dzień, ale i noc. KOCHANI, NIGDY NIE POPEŁNIAJCIE MOJEGO BŁĘDU. Nie warto pić pół litra okropnej, mocnej kawy byleby nie spać i się uczyć. I tak nie będziecie nic umieć, a siedzenie do 3 nad ranem doprowadzi Was do całkowitej bezsenności, bólu brzucha, głowy, prawie wymiotów i gorączki jak w moim przypadku. Pięć godzin w szkole wysiedziałam, a potem męczyłam się w domu. NEVER AGAIN.
Dziś postawiłam na asymetryczny, trójkolorowy sweterek z Orsaya, który dopadłam na wyprzedażach, butelkowo-zielone spodnie i wysokie koturny. Zobaczyć też możecie najnowszy prezent od mamy - pierścionek. 



















Na sobie mam:
koturny MERG
spodnie Bershka
sweterek Orsay
pierścionek no name
łańcuszek

28 komentarzy:

  1. JAKA PJENKNA MOJA XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj sie cieplutko:) Super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne Siostrzyczko ale dobieraj sobie węższe spodnie na biodrach sama tak robię i uwierz to lepiej wygląda trzymaj się cieplutko :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W te spodnie ledwo się mieściłam 3 miesiące temu, ale jak każde rozciągnęły się o centymetr w praniu :( Pozdrawiam ! :*

      Usuń
  5. Kiedy sfotografujesz zestaw z sylwestra ? :) +bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam fajny plan, dostałam zaproszenie na sesję i być może tam go wykorzystam, proszę o cierpliwość ! Dziękuję :)

      Usuń
  6. ciekawy sweter !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweterek.

    uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W niedzielę zrobiłam to samo ;/
    Nigdy więcej !

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne koturny:)


    pozdrawiam :)

    vixen1990

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek ma potencjał ;) Qrcze, tak mi cię szkoda z tą szkołą...ale za parę lat będziesz się z tego śmiała, głowa do góry! Szkoła jest głównie dla wytrwałych ;)))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa i pocieszenie, dam radę, bo jakby inaczej ! :)
      pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)