wtorek, 1 stycznia 2013

Summary of 2012

Cześć kochani. U mnie na blogu mały zastój, ale to wszystko przez te wolne dni. Niby ma człowiek czas na robienie postów, a zawsze jest sto innych spraw na głowie i nie ma jak. Mam nadzieję, że od jutra wszystko wróci do normy.
Jak Wam minął Sylwester ? Nie zdołałam zrobić zdjęć z domówki, na której byłam, ale na dniach sfotografuję ponownie to zestawienie. Będziecie mogli też zobaczyć moją nową fryzurę. Jeśli ktoś obserwuje mój fanpage na facebooku to może się domyślać o co chodzi.
Przygotowałam dla Was zestawienie wszystkich moich stylizacji z 2012 roku. Która jest Wasza ulubiona ?
A i bym zapomniała ! Prosiliście o moje postanowienia noworoczne. Obiecuję, że się pojawią, ale potrzebuję czasu na dogłębne przemyślenie wszystkiego. :)

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !























17 komentarzy:

  1. wcześniej trafiłam na jeden z Twoich starszych postów i stwierdzam, że ślicznie wyglądasz jak się uśmiechasz z zębami ;) ! Także taka moja sugestia, jakbyś robiła jakiś zdjęcia na bloga to takie, na których masz uśmiech z ząbkami.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i przez ten komentarz własnie takie ząbki skierowane są w stronę monitora. Dziękuję ! :)

      Usuń
  2. Takie pytanie co do Twojego LO?!
    Polecasz? Jestem w 3 gimnazjum i zastanawiam się nad wyborem szkoły średniej. Biorę pod uwagę 1 LO także każda jedna opinia się dla mnie liczy. I jeszcze jedno, wiesz jaki jest poziom klasy biologiczno-chemicznej? Z góry dziękuję i pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAKTAKTAK ! Najlepsze liceum jakie mogłam sobie wyśnić. Poczynając od samego wyglądu budynku, a kończąc na ludziach i nauczycielach. Atmosfera jest cudowna. Szkołę bardzo polecam. Mam wielu znajomych w klasie pro-medycznej ( bo tak się nazywa tegoroczny biol-chem ) i są bardzo zadowoleni, a poziom jest naprawdę wysoki. Super zdolni ludzie !
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. No to bardzo fajnie, zastanawiam się nad 1 i 3 LO, ale chyba tak czy siak wolę 1 również ze względu na to, że mój tato chodził tam i bardzo sobie chwali tą szkołę. Cieszę się, że poziom w klasie pro-medycznej jest wysoki. Najlepszy biol-chem ponoć jest w 4LO, ale kto chce spędzić 3 lata na korkach tylko ze względu na to, że inaczej w tej szkole nie można sobie poradzić?! W ten sposób można pokazać, że cały prestiż tej szkoły zawdzięczamy dodatkowym zajęciom jakimi są korepetycje! Jeszcze raz wielkie dzięki za odpowiedź. Od niedawna oglądam blog i uważam, że świetnie go prowadzisz, sama nawet kiedyś myślałam nad założeniem czegoś podobnego, ale chyba to nie ma sensu.
      Jeszcze raz pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. 1LO najlepsze na świecie <3 również polecam ;D

      Usuń
    4. Najlepszy biol-chem jest w 2 LO. 4 słynie z genialnych mat-fizów. Za to 1 jest świetne pod każdym względem - osób, atmosfery, nawet nauki. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja z czystym sumieniem polecam, mimo że jestem w tej szkole dopiero pół roku. Dziękuję bardzo za miłe słowa, a uważam, że zawsze jest sens nad zakładaniem tego typu blogów, bo to jest spełnianie swoich marzeń. Też myślałam kiedyś podobnie jak Ty i gdybym się nie przełamała pewnie dziś nie byłoby tego co jest.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. O widzisz, ja na odwrót 4 biol-chem 2 mat-fiz, no ale to się przecież zmienia z biegiem czasu. Każdy rocznik jest inny. Jestem jak najbardziej przekonana do 1 LO, sama szkoła ma klimat Hogwart'u czy jakiegoś zagranicznego uniwersytetu z dawnych lat, przynajmniej tak mi się wydaje. A wiesz jaki jest mniej więcej próg w punktacji na ten profil pro-medyczny? A no i kiedy mniej więcej będą dni otwarte? ;) Pomyślę jeszcze nad tym blogiem, ale jak już to założyłabym go pod koniec gimnazjum. Będę miała w tym okresie więcej wolnego czasu, a początki ponoć są najtrudniejsze ;) Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
    6. Tak, szkoła bardzo przypomina Hogwart. W tym roku na biol-chem było chyba około 145 punktów, ale nie jestem pewna. Dni otwarte zwykle są w okolicach marca. Pozdrawiam :)

      Usuń
    7. No to nawet sporo ;) No to może się zobaczymy!
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. podsumowanie wszystkich stylizacji to jest to :) wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie pytanko ;)
    Nie potrzebujesz fotografa?? Chciałabym się wkręcić w fotografowanie troszkę bardziej poważnie ze względu na to, że mam lustrzankę, a jak na razie od dłuższego czasu leży i kwiczy. Nie ukrywam, że uwielbiam robić zdjęcia tylko, że jeszcze za bardzo nie mam o tym większego pojęcia.
    Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za propozycję myślę, że jeśli czas pozwoli to na pewno skorzystam. Prześlij na mojego e-maila swoje dane kontaktowe żebym miała jak dać Ci znać.
      paulina.slezak1@gmail.com
      :)

      Usuń
  5. Podziwiam Cię, że chciało Ci się robić takie roczne podsumowanie.

    Stylizacja z marynarką, gdzie zdjęcie jest robione u Ciebie w szkole - najlepsza ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)