poniedziałek, 25 lutego 2013

Braid

Cześć wszystkim. Przepraszam za tak długą przerwę, mam nadzieję, że wraz z powrotem do szkoły będzie więcej okazji na fotografowanie stylizacji ( i przygotowanie ich.. ). Sajgon ponownie się rozpoczął, czyli sprawdziany, kartkówki, pytania, nauka i zero czasu.
Mam nadzieję, że przynajmniej pogoda w krótkim czasie zmieni się na zdecydowanie lepszą, bo perspektywa noszenia kurtek, szalików, czapek i ciepłych butów już mnie denerwuje. 

Dzisiejszy outfit całkiem zwyczajny, ale jeden z niewielu, który pasuje do moich nowych nabytków, którymi są naszyjnik i bransoletka. Dostałam je w prezencie od mamy i są po prostu.. wymarzone !





















Na sobie mam:
botki Lasocki
spodnie Mohito
sweter H&M
torbę Reserved
płaszcz River Island
komin Mohito
czapkę New Yorker
biżuteria no name

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)