wtorek, 26 lutego 2013

Flowers

Cześć. To, co dziś przeżyłam przeszło wszystko co byłam w stanie znieść. Po zgraniu zdjęć do dzisiejszego posta okazało się, że... mój blog został usunięty. Ktoś najprawdopodobniej włamał się na moje konto na e-maila i usunął meduzencję. Po godzinie płaczu i wycia, przestawianiu miliona rzeczy i próbie odzyskania - udało się. Poczułam się okropnie, bo rok pracy, ponad 30000 wyświetleń, 2000 komentarzy i wszystko na marne ? Nie zniosłabym tego.
Dzisiejszy set to jedna z nowszych mgiełek. Tym razem w połączeniu z kurtką jeansową. Asymetryczna koszula pasuje do krótkiej katany.

























Na sobie mam:
botki Lasocki
spodnie Topshop
koszulę Atmosphere
katanę TK Maxx
torbę Reserved

22 komentarze:

  1. Ja chyba dostałabym zawału, gdyby ktoś zrobił coś takiego z moim blogiem. Podejrzewasz, kto mógłby być taką świnią, żeby się do tego posunąć?


    Świetna katana i mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawie dostałam zawału, bo Tomek przez godzinę nie mógł mnie uspokoić i sprawić żebym przestała płakać. Niestety nie wiem. To nie ma znaczenia. Ważne, że blog odzyskany.
      Dziękuję. :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że pozmieniałaś sobie hasła? :)
      Nie ma za co :)

      Usuń
  2. Widzę, że Paulinka poczuła wiosnę :) Piękna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj współczuje tych nerwów:( Na szczęscie wszystko się dobrze skończyło:)
    Piękna koszula<3

    <a href="http://holdmelikeapillow.blogspot.com/>holdmelikeapillow.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodajesz zbyt dużo bardzo podobnych zdjęć i robi sie monotonnie.. Staraj sie wybierać np. po jednym zdjeciu z każdej pozy, a nie 4 zdjęcia tego samego kołnierzyka.. Pamiętaj o nie przekrzywianiu sie do zdjęć, gdyż nie wygląda to zbyt elegancko. Chowaj szelki od biustonosza! Zdjęcia są troszke ciemne, postaraj sie następnym razem o lepsze światło i miejscówke aby ubrania były bardziej wyraziste i nie zlewaly sie z tłem. Mam nadzieje, że docenisz moje rady. Serdecznie pozdrawiam. FotoM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady, postaram się je wykorzystać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. zjawiskowa koszula, a lakier śliczny - tez się na niego skusiłam.

    zazdrość ludzi nie zna granic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten metaliczny, zmieniający kolor z Miss Sporty ?
      A i owszem.
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Podoba mi się kurteczka jeansowa :D. Zgadzam się z Anonimem powyżej, że dodajesz za dużo zdjęć z jednej pozy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna mgiełka *.*
    Zapraszam na nowego posta :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem wyglądasz przepięknie.Koszula ekstra.Ogólnie super look.Jednak kurtka jeansowa wedlug mnie powinna być choć troszkę zapięta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)