środa, 13 lutego 2013

I love haters & FOR SALE !

Cześć. Dziś post składający się z dwóch części. Pierwsza to haters gonna hate, czyli kocham Was, ale lekko ograniczam Wasze możliwości. Kochani, naprawdę nie wierzcie w to, że jest coś takiego jak Anonimowość w sieci. Są to skrajne przypadki, a po adresie IP każdego możesz namierzyć. Ja mam tę możliwość, ale nie zamierzam tego w żaden sposób wykorzystywać. Ciekawość wzięła górę, ale rozsądek do mnie przemówił i postanowiłam zrobić to co już dawno powinnam, czyli moderować. Od dziś komentarze Anonimów będę uprzednio sprawdzane i poddawane mojej ocenie. Będą wstawiane na stronę tylko te, które uznam za słuszne. Może niektórzy przez to nauczą się pewnych zasad, które będą fair wobec mnie i Was. Jak jest napisane pod okienkiem do komentowania, przyjmuję oczywiście krytykę, ale TYLKO KONSTRUKTYWNĄ. Będę tego pilnować więc jeśli nie potraficie się tego nauczyć bądź zastosować to czas wpaść na małą refleksję i zastanowić się jak tym razem będziecie mnie hejtować. I tak Was kocham, bo to właśnie dzięki tym wypowiedziom przesiąkniętym jadem chodzę z głową podniesioną wysoko, a uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Cieszy mnie to, że robię co lubię i mam świadomość tego jak mi to wychodzi, a zawistni mnie nie zniszczą. 
Druga część to małe wyprzedaże moich ubrań. Zainteresowanych proszę o kontakt na:

e-mail: paulina.slezak1@gmail.com
gg: 1297840

ewentualnie komentarze pod zdjęciem. 



Oliwkowa kamizelka
NEXT
Rozmiar: S
Cena: 20 zł z wliczoną przesyłką


Oliwkowa kurtka w cienką kratkę
New Look
Rozmiar: S
Cena: 30 zł z wliczoną przesyłką

Szary t-shirt z nadrukiem i dżetami
no name
Rozmiar: S/M
Cena: 15 zł z wliczoną przesyłką

Neonowy t-shirt z nadrukiem
no name
Rozmiar: S/M
Cena: 15 zł z wliczoną przesyłką

Fioletowe spodenki
Orsay
Rozmiar: S/M
Cena: 20 zł z wliczoną przesyłką



Zielony top z koronką
Primark
Rozmiar: S/M
Cena: 20 zł z wliczoną przesyłką



Neonowy top z koronką i ćwiekami
Internacionale
Rozmiar: S/M
Cena: 20 zł z wliczoną przesyłką



Biały, grubo pleciony sweterek
no name
Rozmiar: S/M
Cena: 20 zł z wliczoną przesyłką


Burgundowy kardigan
no name
Rozmiar: S/M
Cena: 25 z wliczoną przesyłką


Biały kardigan w paski na zapinanie
F&F
Rozmiar: M/L
Cena: 25 zł z wliczoną przesyłką



Grubo pleciony, rudo-granatowy, asymetryczny sweter
New Look
Rozmiar: oversize
Cena: 30 zł z wliczoną przesyłką


Szary sweterek w róże
no name
Rozmiar: z metki L, ale noszę XS/S i jest świetny
Cena: 25 zł z wliczoną przesyłką

Malinowy sweterek, NOWY
Orsay
Rozmiar: M, ale na S też dobry
Cena: 30 zł z wliczoną przesyłką



Szary sweterek na zapinanie z naszytą koronką
no name
Rozmiar: S/M
Cena: 25 zł z wliczoną przesyłką

Ceny są do negocjacji. Więcej zdjęć TU. :)

20 komentarzy:

  1. Konstruktywna krytyka jest wskazana :)) ale chamskie komentarze zawsze mnie dziwią, nie ma sie co przejmować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie ma się co przejmować. Taka postawa - na pewno nie u mnie ! Jestem podobnego zdania.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. grubo-pleciony sweterek ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez zastanawiam sie na moderacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po tych dwóch dniach widzę, że to był zdecydowanie dobry krok. Zawsze za jakiś czas można zmienić :)

      Usuń
  4. "I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
    Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego."

    :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze zrobiłaś, być może pewne osoby odpuszczą. Nie rozumiem takich ludzi, którzy wchodzą na czyjś blog by tylko obrazić, skrytykować, dowalić słowem.. eh. Oczywiście nie mówię tu o konstruktywnej krytyce. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tego nie rozumiem, zobaczymy jakie będą efekty tej zmiany.
      Pozdrawiam !:)

      Usuń
  6. Nie przejmuj się chamstwem. Zadziwia mnie tylko, że komuś chce się takie rzeczy pisać i tracić czas w taki sposób... Na szczęście pozytywnych komentarzy jest znacznie więcej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W znacznej części przeważają oczywiście pozytywne, negatywne to jedynie wyjątki. :)

      Usuń
  7. jak to się dzieje, że do tej pory nie miałam ani jednego hejta? o.o może dlatego, że od początku mam moderację ;)
    widzę, że ostro ruszasz ze wyprzedażą zimowych swetrów ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że Twoi znajomi w większości nie wiedzą, że prowadzisz blog ? Wstaw go na tablicę na swoim fb, to zobaczysz. U mnie właśnie od tego czasu zaczęły się hejty i ograniczają się jedynie do osób z Rzeszowa.
      Tak, czas się niektórych pozbyć. :)

      Usuń
    2. niefajnie... ale w sumie dobrze z tą moderacją

      Usuń
    3. Również mnie to cieszy. :)

      Usuń
  8. Najbardziej podoba mi się ten rudo-granatowy <3 jest boski :) Masz świetny styl :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chętna może na kupno ? :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)