niedziela, 3 lutego 2013

New acquisitions part II

Cześć. Bardzo, bardzo Was przepraszam, że od tak długiego czasu nic nie ma na blogu, ale rozchorowałam się, mam zapalenie gardła i leżę z antybiotykiem pod nosem. Zdjęć piżamy chyba nikt nie chce oglądać ! Zrobiłam dziś zdjęcia nowości, które od pewnego czasu są w mojej szafie. Obiecuję, że już jutro pojawi się nowy post z outfitem. A tymczasem, oglądajcie. :)


Spódniczka miętowa z zipami
Mohito
139.90 / 59.90 zł



Czarna mgiełka
Camaieu
99 zł/ 20 zł






Mgiełka biało-czarna w kiaty
Primark
Prezent od Ani




Kolczyki perełki i róże
Camaieu
25 zł/ 5 zł



Śniegowce z kokardką
Carry
99 zł/ 29 zł

16 komentarzy:

  1. Miętowa spódniczka jest piękna, będzie świetnie podkreślać Twoją zgrabną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad tą spódnicą z Mohito ale wybrałam miętową z baskinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie w Mohito miętowe z baskiną zostały tylko 36 i 38, a ja się w nich topię. A szkoda, bo też była piękna. :)

      Usuń
  3. Świetna spódnica :D
    Zapraszam na nowego posta :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy !

    najpiękniejsza spódniczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka i urocze śniegowce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to nie są śniegowce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwał tak zwał, mukluki, śniegowce, emu. Każdy ma swój wzrok i widzi co przedstawia zdjęcie. :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)