poniedziałek, 4 lutego 2013

Pastels

Cześć. Wracam z odsieczą, a mianowicie z pastelami. Wielki szał tego lata, a teraz co ? Kolorki przycichły, a ja postanowiłam wykorzystać je do domowej stylizacji. Na dwór jeszcze nie wychodzę, bo choroba na to nie pozwala, ale outfit specjalnie dla Was przygotowałam.
Do mojego zestawu wybrałam pastelową koszulę kupioną na jednym z fotoblogów oraz nowy nabytek, którym jest miętowa spódniczka z zipami z Mohito.

























Na sobie mam:
szpilki no name
spódnica Mohito
koszula H&M

24 komentarze:

  1. śliczny look, koszula jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your skirt!!!:):) i'm following you, visit my blog if you want!!:)
    http://anordinarylifestylebook.blogspot.it/2013/02/bugie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham pastele i ołówkowe spódniczki -super :)))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta spódnica ,a z tą koszulą wygląda przepięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=-rNrEH1FakU
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Spodnica superancka!! Taka pora chorobowa, ja tez jestem chora:( ale zycze zdrowia i pozdrowionka cieplutkie:) Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również życzę zdrowia i pozdrawiam ! :)

      Usuń
  7. śliczną masz tą spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. za długa ta spódnica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cztery słowa za dużo, których nie chce mi się czytać. Wysłałam już bardzo ciekawy film na temat hejterów, oglądnij, coś dla Ciebie. A poza tym dziękuję bardzo za komentarz, dodając go zdobywam Twoje IP, a teraz dzieli mnie już tylko krok od dowiedzenia się kim jesteś. Anonimowość w sieci ? Coś takiego nie istnieje.
      Jeśli masz jakieś obiekcje co do długości spódnicy, znajdź numer do Mohito na stronie internetowej i powiedz im o tym, może wezmą Twoje zdanie przy projektowaniu przyszłej kolekcji.
      Pozdrawiam ! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)