wtorek, 12 lutego 2013

Soft mint

Cześć wszystkim. Ferie pięknie się zaczęły. Wczorajszy dzień leniuchowałam tak jak sobie obiecałam, a dzisiejszy z kolei spędziłam na małych zakupach i polowaniu dobrych książek w bibliotece. Wybrałam: "Blogostan", "Jak upolować faceta, po pierwsze dla pieniędzy" oraz "Ale się porobiło". Znalazłam też mój ukochany puder w drogerii, mimo że zaczynałam powoli obchodzić żałobę z powodu jego ponad trzymiesięcznej nieobecności. Oczywiście żartuję, tak czy siak cieszę się, że już jest obecny w mojej kosmetyczce.
Teraz zmykam coś ugotować i pogrążam się aż do wieczora w czytaniu.
Dzisiejsza stylizacja jest dość lekka. Mięciutki kardigan w kolorze mięty połączony ze zwyczajnym białym topem i karmelową torbą. Na zdjęciach też nowe spodnie, granatowe, bardzo obcisłe dżinsy z Mohito.
Trzymajcie się !















Na sobie mam:
botki Lasocki
spodnie Mohito
torba no name
top Camaieu
kardigan Primark
bransoletki Opia

12 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)