niedziela, 10 lutego 2013

Year behind us ! :)

Cześć wszystkim. Jestem okropna. Naprawdę straszna ! Zapomniałam o pierwszej rocznicy bloga ! Co prawda obeszłam ją pięć dni temu, ale przypomniałam sobie o tym wczoraj.
Dzisiejszy dzień spędziłam z mamą na zakupach. Zakupiłam piękny, klasyczny model jeansów z Mohito, a planuję też kupić lordsy.
Nareszcie ferie, mimo że ja swoje mam już od półtora tygodnia to jakoś lżej na sercu.
Mam dla Was outfit, na zdjęciach średnio widać dokładnie co mam na sobie, ale musi Wam to wystarczyć. Czarna stylizacja rozjaśniona jasno brązowym sweterkiem w kropki, paski i kieszenie z kokardkami w połączeniu z bluzką w koronkę. 













Na sobie mam:
botki Deichmann
jeansy Orsay
bluzka Orsay
sweter Primark

Dziękuję Wam, że byliście ze mną przez ten rok. Dziękuję za wszystkie komentarze i za tak dużą liczbę wejść. Jesteście cudowni, mam nadzieję, że za kilka lat będziemy razem obchodzić kolejną rocznicę bloga.

2 komentarze:

  1. Buty super :)

    Zapraszam :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)