środa, 6 lutego 2013

Yellow prints

Cześć. Obiecany post ze stylizacją jest. Zdjęcia nietypowo robiła Marlena swoją lustrzanką więc jakaś nowość jest.
Cudownie przedłużyć sobie ferie o kilka dni, a jeszcze lepiej o półtora tygodnia jak to w moim przypadku jest. Aż chce się żyć, mimo że chora to w o wiele lepszym humorze niż się spodziewałam.
Siedzimy z Tomkiem całymi dniami i oglądamy masę filmów. Wczoraj odważyłam się ( czego ostro teraz żałuję ) obejrzeć Kobietę w czerni z Danielem Radclifem w roli głównej. Przerażający film, do tej pory oglądam się za siebie i świecę wszystkie światła wychodząc do toalety.
Może dziś coś pysznego upichcimy. A ja chyba zrobię dla Tomka specjalny kurs gotowania żebym czasem mogła poleniuchować i dać mu szansę do pochwalenia się umiejętnościami, niekoniecznie tymi palenia wszystkiego jak leci ! :)















Na sobie mam:
botki Merg.pl
spodnie Orsay
koszulę Mohito
pierścionek Avon

24 komentarze:

  1. Stylizacja mi się podoba,ewentualnie zmieniłabym buty ;) Ale jest ładnie :) W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam po zdjęciach taką myśl, że mogłam zmienić buty, ale już trudno. Dziękuję i wpadnę. :)

      Usuń
  2. Super outfit :) Koszula naprawdę śliczna <3 Zapraszam w wolnej chwili do mnie ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wpadnę i oczywiście chętnie zaobserwuję. :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://matraczyta5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzeczka - ożywia cały strój


    www.confassion.pl - mój internetowy butik z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej , dam Ci radę.

    Nie rób sobie zdjęć (twarzy) , gdyż jesteś bardzo niefotogeniczna.
    Sorry jak cię uraziłam , ale to jest bardziej rada niż hejtowanie czy coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, specjalnie dla Ciebie drogi ANONIMIE, będę robiła zdjęcia kończąc kadr na szyi.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Dziękuję : *

      Usuń
    3. Jaka szkoda, że nie wyczułaś sarkazmu. Jeśli zdjęcia mojej twarzy Ci nie odpowiadają to równie dobrze możesz znaleźć innego bloga. Jest ich tyle, że na pewno odnajdziesz kogoś fotogenicznego.
      :)

      Usuń
    4. No , akurat wyczułam :) Twój styl i wszystko jest bardzo fajne, ale Twoja twarz psuje cały wygląd.. A czy Ty uważasz, że jesteś ładna ?

      Usuń
    5. Nie uważam, że jestem ładna, ale uważam, że jeśli Tobie to nie pasuje to równie dobrze możesz mnie nie oglądać, po co się męczyć ?
      Skończmy już dyskusję, bo odbiega od stylizacji, która jest tu najważniejsza.

      Usuń
  6. Fajnie TU ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ;D;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w spodniach!

    emily-mount.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej.Nominowałam cię do Liebster awards.Zapraszam wiec na mojego bloga.:)
    http://caroline-by-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, odpowiem w najbliższym czasie. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)