środa, 13 marca 2013

Denim smile


Cześć. Widzicie jakąś zmianę ? Jest post ! Nie trzeba już czekać nie wiadomo ile aż Paulinka się zbierze, ogarnie, nabierze chęci i coś doda. Może uda mi się wrócić do formy pisania dla Was postów sprzed kilku miesięcy. :)
Wczorajszy dzień spędziłam z mamą na totalnych zakupach. Trafiłam na świetną koszulę w Sinsay i mam wreszcie prezent dla T. na jego 19ste urodziny. Jak uda mi się zgrać zdjęcia z telefonu to dodam w jakimś spontanicznym poście.
Z kolei dzisiejszy dzień mam mocno zabiegany. Byłam w bibliotece, banku, na poczcie i kilku innych miejscach. Na szczęście teraz mogę spokojnie usiąść i odpocząć przy czytaniu książki.
Chciałam Was serdecznie zaprosić na najnowszą stronę mojej klasy medialnej. Trochę Wam o tym opowiadałam, zostałam redaktorem naczelnym więc jest motywacja do dalszej pracy. Co jakiś czas będą się pojawiały nowe artykuły zespołu redakcyjnego. Zachęcam do oglądania. www.medialni.1lo.rzeszow.pl :)























Na sobie mam:
botki Merg.pl
spodnie Bershka
koszula Sinsay
pierścionek no name

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam denim, to materiał, w którym sama czuję się zdecydowanie najlepiej :) A Ty prezentujesz się pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pasują ci te buty, są takie za ciężkie, a ty jesteś taka delikatna : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały użyte tylko do stylizacji. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Super wyglądasz! Buty mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)