wtorek, 5 marca 2013

Epaulets

Cześć. Sporo mnie nie było, ale nauka zwala mi się w jednym czasie na głowę. Moja klasa ma sporo zaległości i mało którego nauczyciela obchodzi, że piszemy osiem sprawdzianów w ciągu tygodnia. Elitarna szkoła z tradycjami, ot co.
Tydzień, jak tydzień. Starałam się jak najwięcej odpoczywać podczas weekendu. Byłam na zakupach i udało mi się upolować kilka ciekawych rzeczy. Między innymi tę bluzkę. Pastelowa, luźna tunika z pagonami wysadzanymi kamieniami. Dołączyłam do niej niebanalną kurtkę z rękawem 3/4 i trampki, bo u mnie już wiosna i staram się to wykorzystać na każdym kroku !



















Na sobie mam:
trampki Converse
spodnie Topshop
tunika Orsay
kurtka Internacionale
bransoletka no name

10 komentarzy:

  1. Tak chodziłaś po mieście ? : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ubranie samej kurtki bym się oczywiście nie odważyła. Miałam na sobie jeszcze płaszczyk i komin, ale do domowych warunków nie były mi potrzebne. :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne wykończenia bluzki :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)