środa, 20 marca 2013

I'm losin' my mind

Cześć. Miałam dziś niezwykle udany dzień. Poczynając od targów edukacyjnych, na których promowaliśmy I LO, a kończąc na sesji z Klaudią Wawrejko. Wszystko złożyło się na ogromne zadowolenie, dobry humor i totalne zmęczenie. Wierzcie lub nie, ale powtarzanie sto razy pod rząd regułki na temat mojego liceum i zachęcanie innych do przyjścia może dać w kość. Po trzech godzinach czułam się kompletnie nie żywa.
Dzisiejsza stylizacja to połączenie tego co już właściwie było tyle, że w zupełnie lepszym świetle i może dlatego wygląda to inaczej. 



























botki Lasocki
kożuch Orsay
spodnie Topshop
bluzka Orsay
marynarka Mohito
bransoletka Sinsay
fot. by: CRYSTALLIZED SPIRIT

32 komentarze:

  1. wyglądasz nieziemsko na tych zdjęciach. gratuluję udanej sesji.

    OdpowiedzUsuń
  2. super kożuszek !
    marynarka ma piekny kolor !
    bardzo fajny look !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka cudo na cudami! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wyglądasz nieziemsko na tych zdjęciach. masz na każdym włosy na twarzy i podkrążone oczy, wygląda to okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy na twarzy ? To nie wiem gdzie Ty widzisz moją twarz, ale o ile mnie wzrok nie myli to widać mi jeszcze nos, usta, policzki, oczy i brwi. A co do podkrążonych oczu to nigdy nie zdarzyło Ci się nie przespać nocy, po której czekał Cię ciężki dzień ? Nie, jasne, że nie, bo Ty jesteś supermegamocnym Anonimem, który zawsze czuję się w pełni swoich sił. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. wlosy zasłaniają Ci oczy więc są na twarzy :) dużo lepiej wyglądałoby gdybys odgarnęła je do tyłu. I nie, nie zdarzyło mi się nie przespać nocy po której czekał mnie ciężki dzień i zawsze czuję się w pełni sił ;)

      Usuń
    3. Ciekawe od kiedy oczy oznaczają twarz. :) i chyba dość rzadko mnie widzisz, bo 9/10 osób wprost mówi, że odgarnięte włosy mi po prostu nie pasują. Widzisz, ja to jednak wszechwiedząca jestem. :)

      Usuń
    4. hahahahaha oczy oznaczają twarz od czasu od kiedy się na niej znajdują (czyli od zawsze jak mniemam) :D hahahahaha ooo poprawiłaś mi humor :D

      Usuń
    5. Ty mi również. Twarz – przednia część głowy człowieka. Składa się z czoła, brwi, oczu, nosa, policzków, ust i podbródka. A o ile dobrze wiem oczy to nie twarz. Pozdrawiam ! :)

      Usuń
    6. Przeczytaj jeszcze raz swoją wypowiedź Z CZEGO SIĘ SKŁADA TWARZ! z oczu między innymi więc są one NIEODŁĄCZNĄ CZĘŚCIĄ TWARZY!

      Usuń
    7. Między innymi, ale nie jest to jedyna część jaka się tam znajduje. Oczy NIE OZNACZAJĄ twarzy. Ale mi nabijasz komentarzy. Jak cudownie *.*

      Usuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    zykarifa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze , że nowa fryzurka ! Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy nowa to raczej nie, ale akurat w ten dzień miałam przedziałek bardziej na środku niż zwykle. Dzięki :)

      Usuń
  8. super blog i post , zapraszam do siebie ;)
    Może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie jest tak jak dawniej;) mi sie podoba tylko pasek do spodni by sie przydal, ale to tylko moje zdanie:) Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wracam do stanu z mniej więcej grudnia, jeszcze tylko częstsze posty i będzie zupełnie jak dawniej. :)

      Usuń
  10. świetna marynarka, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta kurteczka!! Bardzo mi się podoba to futerko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)