poniedziałek, 11 marca 2013

Metal flip

Cześć. Coraz bardziej się rozleniwiłam z dodawaniem postów i codziennie obiecuję sobie, że jutro zrobię zdjęcia stylizacji. Ciuchów przybywa, nowych pomysłów też, ale z realizacją ciężko. A to brak fotografa, a to brak sił, a jeszcze przecież pogoda krzyżuje plany jak może.
Tak jak dziś. Miałam ustaloną sesję, a wyszło jak zwykle. Dobrze, że udało mi się niemal siłą zaciągnąć Przewoźnika do mnie do domu ( na noc, mrał ) to zdjęcia JAKIEŚ są. 

Stylizacja banalna. Chyba kiedyś już nawet była podobna, ale zmieniłam kilka detali jak np. buty czy biżuterię. Możecie też zobaczyć mnie w "nowej odsłonie", bo zachęcić mnie do robienia loków nie jest łatwo, oj nie jest..


















Na sobie mam:
lordsy CCC
jeansy Topshop
t-shirt New Look
marynarka H&M
biżuteria no name
kolczyki Camaieu

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa biżuteria :) Ślicznie wyglądasz w spiętych włosach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. za ile kupiłaś lordsy? ps.bardzo ładna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 69 zł w CCC, ale musisz dobrze szukać, bo jest wiele podobnych wzorów. :)
      Dziękuję !

      Usuń
  3. Moim zdaniem powinnaś wykorzystać do tego buty na wyższym obcasie, które wydłużają nogi i wysmuklają sylwetkę. Balerinki jak powszechnie wiadomo są babciowe; wygodne co prawda też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lordsy założyłam tylko do stylizacji. Choć co do balerinek mam inne zdanie, nie dość, że są wygodne o czym już wspomniałaś, to dodatkowo są po prostu dziewczęce. Myślę, że to kwestia gustu, bynajmniej ja się w nich dobrze czuję. :)

      Usuń
  4. na 9 zdjęciu wyglądasz jakbyś miała nienaturalnie wielką głowę O.o
    Jak robisz zdjęcia gdzie widać Cię całą to nie od góry, bo to pogrubia :/
    Rób bardziej z dołu, mniej więcej od pasa fotografa :)
    Pozdrawiam
    Fajna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale.. ja nie robię sobie zdjęć sama więc wiadomość chyba kierowana jest do Ani, bo to ona jest autorką zdjęć :)
      Dziękuję, pozdrawiam ! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)