wtorek, 30 kwietnia 2013

April Summary

Cześć. Ostatni dzień kwietnia więc pojawia się podsumowanie moich stylizacji. Uważam, że były to jedne z moich najbardziej udanych. Cały czas staram się pędzić do przodu z nowościami nie tylko w sferze ubrań, ale także rozwijania bloga, jakości zdjęć, nowych miejsc. Mam nadzieję, że zauważacie diametralne zmiany jakie zachodzą z dnia na dzień. Przepraszam za chwilowy zastój, ale jestem chora i nie mam fotografa więc nie mam możliwości zrobienia nowego posta. 

1. New Dimension





































15 komentarzy:

  1. naprawde dobre stylizacje, bardzo mi sie podobaja, najbardziej chyba 1, 4 i 6 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. każda stylizacja jest wyjątkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia jest najlepsza, no zdjęcia najfajniejsze, pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. tworzysz świetne zestawy, ale najbardziej zakochałam sie w zestawie nr 6 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudoo zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnia 6 najlepsza moim zdaniem :) może dlatego że uwielbiam limonkowy kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. KURTKA NA PROFILOWYM I KOSZULA Z NEONOWYM KOŁNIERZYKIEM EXTRA!


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)