czwartek, 11 kwietnia 2013

Hold on lovely memories

Cześć. Dziś kolejna notka i nie jak wspominałam nowości, ale stylizacja. Biel i czerń jest obecna niemal w każdym sklepie, zasypują nas asortymentem w tych dwóch kolorach. Najczęściej widywany przeze mnie fason spodni to paski. Ja zrezygnowałam z nich i postawiłam na coś bardziej oryginalnego. Geometryczne wzory przykuły moją uwagę na tyle mocno, że bez wahania je kupiłam. I nie żałuję ! :)


























Na sobie mam:
botki Deichmann
spodnie C&A
bluzka Orsay
katana TK Maxx
pierścionek Avon
bransoletka no name
łańcuszek Mohito
okulary C&A
torebka Bree
fot. by Magdalena Tylutki

16 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia <33
    Boski strój ;D
    http://loveit666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O żesz, legginsy sa cudne! ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ślicznie :) Odwiedzę :)

      Usuń
  3. Jakim aparatem były robione zdjęcia? :) Śliczne spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie jeansowe kurteczki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne leginsy,ja właśnie postawiłam na paski;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski to zdecydowane numer 1 tego sezonu więc myślę, że dobrze postawiłaś. Dziękuję :)

      Usuń
  6. obserwuje i zapraszam do obserwowanie mnie
    www.grejfrutomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)