poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Modern Baroque

Cześć. Za mną kilka dni intensywnych zakupów więc do mojej szafy już standardowo wpadło małe co nieco. Być może wkrótce pojawi się post z nowościami, a tymczasem mam dla Was stylizację. Wybrałam spodnie w barokowe wzory. Wiem, że gdybym połączyła je z czymś eleganckim to stylizacja byłaby nieco przytłoczona, a w zestawieniu z luźną koszulą jeansową wygląda to bardziej na co dzień.
Przede mną z kolei dni ciężkiej nauki. Sporo sprawdzianów i wizja zbliżającej się wywiadówki dają się we znaki. Uciekam się uczyć, a Was zapraszam do oglądania. :)





























Na sobie mam:
kozaki SAX
spodnie Orsay
koszulę Sinsay
płaszcz Dunnes
torbę Mohito
bransoletkę Sinsay

fot. by Crystallized Spirit

19 komentarzy:

  1. przytyłaś i to nie są barokowe wzory. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety lub stety, ale są, a wzory mają to w sobie, że optycznie pogrubiają. Nie wiem czy przy prawie 165 cm 49 kg to dużo. Ja uważam, że tak, ale moi bliscy wpychają we mnie jedzenie twierdząc, że wstydzą się wychudzenia. :(

      Usuń
    2. myślę że post iż przytyłaś pisze jakaś niesamowicie zazdrosna osoba.... Nic nie przytyłaś.. Wyglądasz pięknie a twoi znajomi mają racje że ci wpychają jedzonko :)

      Usuń
    3. Oj, ja taka radosna z powodu tych dodatkowych porcji nie jestem, a i tak najczęściej odmawiam ! :) Dzięki :)

      Usuń
  2. Gdybys wlozyla koszule do spodni bylo by duzo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam, ale nieco się wszystko deformowało więc postanowiłam zostać przy tej wersji. :)

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że w porównaniu do Twojego bloga kilka miesięcy wstecz a teraz widać znaczną zmianę na +. Lepsze jakościowo zdjęcia, teksty i stylizacje również dojrzalsze. Oby tak dalej ;)
    Czekam na posta o nowościach ;*

    it-is-only-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać. Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  4. jaki szal ubrałabyś do tej kurtki?(:

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rozumiem czemu wydajesz tyle kasy na ciuchy ktore wgl nie sa na topie, nie sa oryginalne i co najgorsze nie umiesz ich dobrac. Widac , ze jestes mila osoba i sie starasz ale jednak to za malo wiecej inspiracji bo Twoj blog nie pokazuje niczego czym mozna sie zainteresowac i dodac jako zakładka ... trzymaj sie i powodzenia. AB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga/i AB,
      Barokowe wzory i jeansowe koszule możesz spotkać w każdej sieciówce, co jest jednoznaczne z pojęciem szeroko rozumianej "mody". Za mało to dla każdego granica względna. Nigdy nie interesował mnie przepych i to się raczej nie zmieni. Skoro uważasz, że blog nie jest na miarę Twoich oczekiwań to masz szeroki wachlarz propozycji innych dziewczyn. Mam nadzieję, że któryś z nich przypadnie Ci do gustu. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Fajna stylizacja:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, ile kosztowała ta koszula :)?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)