wtorek, 2 kwietnia 2013

New acquisitions

Cześć. Święta minęły zbyt szybko, nim się obejrzałam już czeka mnie nauka, szkoła i wiele innych niekoniecznie ciekawych spraw. Oby jak najszybciej do maja. Dzisiejszy dzień spędziłam na zakupach i do mojej szafy wpadło kilka nowości. Wszystko Wam opiszę więc jeśli coś Wam się spodoba to może jeszcze znajdziecie w sklepach, no z wyjątkiem tych kupionych na allegro. :)



Plisowana spódniczka z printami
Betty Barclay, allegro
43 zł z przesyłką





 
Tiulowa pensjonarka
Atmosphere, allegro
49 zł z przesyłką




Bluzka floral
Que London, allegro
31 zł z przesyłką





Bluza w grochy z ekoskórą
Tally Weijl
129 zł





Sukienka tuba z koronkową górą
Mohito
89 zł





Skórzana ramoneska
Camaieu
400 zł




Sztyblety z ćwiekami
Deichmann
89 zł

20 komentarzy:

  1. skórzana ramoneska i bluza w grochy najlepsze!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać sesji w nich. :3

      Usuń
  2. pensjonarka i bluza są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w bluzie groszki się zakochalam,mega jest!
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy są genialne,ale spodniczka podoba mi sie najbardziej:)) rownież obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam za jakiś czas na blog, bo już niedługo będzie stylizacja, a w roli głównej spódnica. Dzięki ! :)

      Usuń
  5. ile miesięcznie wydajesz na ciuchy? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi rodzice wydają, ale zdecydowanie za dużo.. :)

      Usuń
  6. świetna kurtka ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta pierwsza sukieneczka :D

    justallme-amy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, najbardziej spodobały mi się buty ; )

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)