czwartek, 4 kwietnia 2013

New dimension

Cześć. Z wyborem zdjęć z dzisiejszej sesji miałam wielki problem, bo nieśmiało przyznam, że bardzo mi się podobają i chciałabym wlepić tu najlepiej wszystkie sześćdziesiąt. Zostawiłam jednak te trzydzieści, bo już naprawdę serce mi pękało przy odrzuceniu każdego kolejnego.
Ta końcówka tygodnia jest niewiarygodnie luźna. W środę z powodu problemów zdrowotnych zostałam w domu, a dziś cały dzień miałam zajęcia w WSIZ i przepadły mi wszystkie lekcje. Jutrzejszy dzień to czysta formalność i... szykuje się całkiem niezła impreza. Nie wiem jeszcze w co się ubiorę, ale jeśli mi się uda to jakoś to dla Was uwiecznię. :)
Dzisiejsza stylizacja zawiera nowości z poprzedniego postu. Połączenie bieli i czerni niezwykle modne w tym sezonie przełamane karmelową ramoneską.































Na sobie mam:
botki Deichamann
spodnie Topshop
t-shirt Elle
bluzę Tally Weijl
kurtkę Camaieu
komin Mohito
czapkę no name
torbę Reserved
pierścionek no name
naszyjnik Avon

14 komentarzy:

  1. śliczna ramoneska i bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kurteczka i booooskie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja buty mega zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dotąd to chyba Twój najlepszy zestaw. I zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outfit! :) ale najbardziej podoba mi się ta camelowa ramoneska :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)