wtorek, 16 kwietnia 2013

You down on me

Cześć. Dzisiejszy post miał przedstawić głównie spódnicę, którą ostatnio Wam pokazałam, ale za nic nie mogłam dobrać do niej odpowiedniej koszuli. Jedną z propozycji była czerwona mgiełka, ale ostatecznie zrezygnowałam na rzecz biało-czarnej w kwiaty. Na zewnątrz jest tak ciepło, że wystarczyło narzucenie cienkiego palta.































Na sobie mam:
botki Deichmann
rajstopy BHS
spódnica Betty Barclay
koszula Atmosphere
palto GAP
torba Mohito
bransoletki Opia & gift
pasek Orsay

14 komentarzy:

  1. zbyt dużo wzorów na raz, źle się to prezentuje i na zdjęciach próbuj patrzeć troszeczkę nad aparat, Twoje oczy będą się wydawać większe bo jak na razie to na wszystkich zdjęciach wyglądasz na zmęczoną. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo byłam zmęczona, haha. Trafna uwaga. A co do wzorów to tyczy się to głównie gustu, bo słyszałam wiele pochlebnych opinii więc każdy odbiera to inaczej. Dzięki :)

      Usuń
  2. ciekawe połączenie wzorów !
    z połączeniu z płaszczem wygląda super !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz :) bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie Twoja najlepsza stylizacja, wielbię każdy detal <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica świetna i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakiś nowy aparat ? jaki model ? bo zdjęcia zdecydowanie lepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorką zdjęć i właścicielką aparatu jest Klaudia Wawrejko. Dzięki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)