wtorek, 7 maja 2013

My necklace from efoxcity.com

Cześć. Miesiąc temu wspominałam Wam o współpracy jaką nawiązałam z firmą efoxcity.com. Dostałam od nich przepiękny naszyjnik, solidnie wykonany, a przy tym niezwykle modny. W tym internetowym sklepie można znaleźć nie tylko biżuterię. Bogata oferta damskiej odzieży między innymi damskich swetrów. Moda  koreańska jest niezwykle rozwinięta, a sklep eFoxCity.com polecam Wam z czystym sumieniem. Poniżej zdjęcia prezentu, który do mnie dotarł.
Thank's so much eFoxCity !









Na sobie mam:
t-shirt Mohito
naszyjnik efoxcity

6 komentarzy:

  1. Wlasnie niedawno przyszedl do mnie baaardzo podobny naszyjnik :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliiiicznyyyyy :D
    Też chce taki :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)