czwartek, 6 czerwca 2013

DIY: Jeans -> Shorts

Cześć. Rok temu w Pull&Bear zakupiłam przepiękne neonowe spodnie. Niestety po pierwszym praniu totalnie się sprały i to na dodatek nierównomiernie. Reklamacja nie została przyjęta. Tak na ogół odradzam z własnego doświadczenia kupowania jakichkolwiek spodni w Pull&Bear, miałam dwie pary: jedne straciły kolor, a drugie podarły się przy pierwszym noszeniu. Okropne jakościowo. Ale przejdźmy do sedna sprawy. Postanowiłam przerobić je na spodenki. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak wyglądają teraz i ocenić efekt. Pytanie do Was: kupujecie przerabiane szorty przez Internet ? Podobają się Wam ? Moje znakomicie wpasowują się w kolekcję "We love" Marks&Spencer, która była inspirowana spranymi neonami. ;)



Potrzebne nam będą: nożyczki, mydło krawieckie, inna para dobrze skrojonych szortów.

Po zrobieniu linii mydłem obcinamy nogawkę.


Składamy spodnie na pół i obcinamy tak jak pierwszą.

Jak widać jedna z nogawek jest nieco dłuższa, ale bez problemu można to wyrównać.

Do gry wkracza igła.

Pociągamy za każdą niteczkę. Zajęcie tylko dla cierpliwych. Mi strzępienie szortów zajęło prawie trzy godziny.



Do ozdobienia kupiłam nity w kształcie stożka.

Ozdobiłam nimi jedną z kieszonek i łuk drugiej.



Efekt końcowy. :)

8 komentarzy:

  1. ooo super! ja bym jeszcze głębiej postrzępiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cierpliwość była na wykończeniu, strzępiłam je 2 godziny haha. :D

      Usuń
  2. ja nie kupuje przerabianych spodni, wole sama przerabiac i mam juz duzo takich szortow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszły te spodenki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :) Ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi to sprawia frajdę, dzięki ! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)