piątek, 21 czerwca 2013

In the light of the sun, is there anyone?

Cześć. Koszulę i spodenki już znacie, ale torba ma dziś swój debiut. Jest ona prezentem na urodziny. Pastelowe połączenie przełamane czernią i dodatkami w kolorze złota. Zbawieniem dla moich włosów w takie upały jest kok, przerobiłam dziś starą opaskę na modną ostatnio kokardę, którą wpięłam pod niego. Zapraszam :)





















Na sobie mam:
sandałki CCC
szorty Mohito
koszula H&M
torbę H&M
bransoletkę Sinsay
kokardę Opia + DIY

20 komentarzy:

  1. Śliczna koszula, a wstążka we włosach wygląda mega dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś uroczą dziewczyną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy zestaw ! Piękna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torebka :) zapraszam do siebie http://in-spite.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszłaś,będę wpadac częściej,zapraszam do mnie :)
    http://magicofpinkfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za obserwację, z miłą chęcią obserwuję również! :)) Pozdrawiam!
    dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję :) piękna torba <3

    OdpowiedzUsuń
  8. urzekła mnie ta kokardka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerobiona ze zwykłej opaski i przypięta na spince :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)