środa, 19 czerwca 2013

I've seen the world

Cześć. Jestem na siebie taka zła. Miałam dla Was fajne zdjęcia, ale przypadkiem usunęłam z karty wszystkie, a przywrócić udało mi się jedynie połowę, tak więc pościk z małą ilością zdjęć, ale liczy się stylizacja. Kanarkowa sukienka leżała w mojej szafie i czekała na swój dzień, od kilku tygodni jest moim hitem. Dodatki dobrałam w kolorze karmelu i jedyną biżuterią na jaką postawiłam jest naszyjnik od eFoxCity. Zapraszam :)














Na sobie mam:
baletki CCC
sukienkę Mohito
naszyjnik eFoxCity.com
torbę no name


20 komentarzy:

  1. Sukienka rewelacyjna.Torba też bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sukienka! Ma super kroj i dobrze, ze nie przytlumilas go nadmiarem dodatkow:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miałam założenie :) Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. cudowna sukeinka. tez taka chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Mohito kupiona w zimowej kolekcji :( Dzięki ;)

      Usuń
  4. Śliczna sukienka. Idealnie do Ciebie pasuję. Kolor bardzo trafiony, krój również świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest za mało zdjęć, właśnie w sam raz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te lepsze się usunęły niestety :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)