poniedziałek, 24 czerwca 2013

New acquisitions

Cześć. Stylizacja już niedługo, a tymczasem korzystając z wolnego czasu trochę rzeczy wpadło do mojej szafy. Ona stale się napełnia, a mi bardzo często szkoda rozstać się z jakimś ubraniem. Muszę ponownie zrobić w niej wielki porządek i pożegnać się na zawsze z czymś, czego już na siebie nie założę. Wkrótce możecie się spodziewać wpisu z "wyprzedażą". ;)




Sukienka
George - vinted
69 zł z przesyłką



 Bokserka
Tally Weijl
69 zł



Kombinezon
DressRail - vinted
54 zł z przesyłką



Szorty
Pull&Bear + DIY




Spódniczka
H&M Divided
59 zł

Torba
H&M
129 zł -> 75 zł



Pierścionek
Orsay
10 zł



Bikini
H&M
Góra: 19.90 zł
Dół: 19.90 zł

16 komentarzy:

  1. kombinezon i biała spódnica podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne !!! :))

    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno wpadnę i dam znać :)

      Usuń
  3. muszę przyznac ,ze dobrze blogujesz;)
    i sliczna dziewczyna z cb <3 młoda energiczna ;)
    obserwuję.
    w wolenj chwili zapraszam do mnie na bloga
    madllin.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa :)
      Z pewnością wpadnę, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. fajne ubranka:)torebka i szorty super:) podoba mi się twój blog:)
    gorąco zapraszam na mój blog myloovelyfun.blogspot.com
    Ps. dodałam Cię do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zabrałabym Ci kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo post z nim, a właściwie to mogę Ci go odsprzedać, jeśli jesteś zainteresowana rozmiarem, ceną i szczegółami to odezwij się na e-mail: paulina.slezak1@gmail.com :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)