sobota, 15 czerwca 2013

Out of mind and out of sight.

 Cześć. Zdjęcia do stylizacji były zrobione wczoraj, ale postanowiłam dodać je dziś, bo dawno nie było nic w sobotę. Skusiłam się na bralet w wersji floral, a do niego założyłam przerabiane szorty (link TU) i baletki. Nie chciałam stworzyć wrażenia przesady, bo do mnie taki styl po prostu nie pasuje. Dobrze się czuję w stonowanych i lekkich stylizacjach, co nie oznacza, że czasem tego nie zmieniam. ;)



























Na sobie mam:
baletki CCC
szorty no name+DIY
bralet River Island
naszyjnik Tally Weijl
bransoletkę Camaieu
torbę Chiltern

22 komentarze:

  1. Hmm, jedynie przyczepie sie do torebki, troche za bardzo obciaza ta lekka stylizacje. Proponuje nastepnym razem wziąć jakas w kolorze balerinek, ogólnie cos pod brąz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam, sama miałam takie uczucie, ale była to szybka (nietrafiona) decyzja. Dzięki :)

      Usuń
  2. Ślicznie! ;) horne pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. musisz być taka ładna?! uhh :)
    jak ty dbasz o figurę? jest super!
    zapraszam do mnie,nowy post, koniecznie wejdź!!! :D
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, bez przesady, ale bardzo mi miło i dziękuję. Jak dbam o figurę? Bardzo, bardzo, bardzo dużo jem. :D A jeśli chodzi o aktywność to czasem biegam, no i przez cztery lata tańczyłam co w dużym stopniu przyczyniło się do wyglądu mojego ciała. Na pewno odwiedzę, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jesteś boska ! ;)
    muah :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie i 8 zdjęcie <3 piekny naszyjnik ;) uśmiechaj się częściej :P
    Twoja Studentka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie wyglądasz ;)
    Super szorty!

    http://closertotheedge1.blogspot..com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w związanych włosach :)
    Cudne zdjęcia ! I świetna stylizacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)