niedziela, 16 czerwca 2013

You can’t remain hit

Cześć. Jak widzicie dobra pogoda, troszkę wolnego czasu i motywacja przekładają się na posty. Stylizacja, którą wypróbowałam już kilka razy, najczęściej wtedy, gdy nie mogę zebrać myśli lub się spieszę. Spodnie dobrze Wam znane tym razem nie w eleganckiej formie, a nieco luźnej. Sweter, który uwielbiam z kilku przyczyn: uniwersalnego wyglądu, miękkości i oczywiście tego, że jest on prezentem od Tomka. Żeby nie zanudzać założyłam czerwone laofersy, które przełamują kolorystykę zestawu. Zapraszam. :)




















Na sobie mam:
laofersy no name
spodnie C&A
sweter Reserved
torbę Reserved
pierścionki no name

24 komentarze:

  1. Jeszce czerwona szminka, pod kolor do butów :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dokładnie to widać, ale miałam ciemnoczerwony błyszczyk na ustach. :D

      Usuń
    2. Widać trochę, ale szminka by bardziej pasowała ^^ XD

      Usuń
    3. Pod kolor butów mogłaby wyglądać tandetnie, w gruncie rzeczy czasem mniejsze rozwiązania to lepsze rozwiązania. :)

      Usuń
  2. przepięknie wyglądasz :) !
    a ostatnie zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne lordsy!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się przyjemniej ogląda zdjęcia kiedy bloggerki się na nich uśmiechają, :D świetnie wyglądasz. http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w końcu chodzi o przyjemność, dzięki ! :)

      Usuń
  5. przepraszam za pytanie, ale bardzo mnie ciekawi co dostajesz za to, że na Twoim blogu znajdują się reklamy?
    Świetny blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od warunków umowy, najczęściej jest to wysyłka danego towaru w zamian za reklamę lub program partnerski. :)

      Usuń
  6. Ładnie ;)
    Lubię zdjęcia na których się uśmiechasz ! Tak trzymaj ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, gdyby nie te lordsy (ale nie przejmuj się, ja mam na nie uczulenie ;)), byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je lubię, szczególnie te, które mam na sobie. Są bardzo wygodne, a tej stylizacji dodają charakteru. Dziękuję :)

      Usuń
  8. bardzo fajny zestaw, szczególnie torba i bluzka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)