niedziela, 7 lipca 2013

Croatia part I

Cześć. Ale dawno nie przygotowywałam dla Was wpisu! Wczoraj wróciłam ze słonecznej Chorwacji. Spędziłam świetne wakacje. Mam ponad tysiąc zdjęć, na blog wybrałam tylko te najlepsze. Nie chcę Was zamęczać szczegółową relacją dzień po dniu więc pojawią się jedynie dwie notki na ten temat. Dziś pierwsza część. :)




Jeziora Plitvickie słyną ze sporej ilości wodospadów. Niesamowite miejsce ze względu na otaczającą aurę zieleni, błękitnej wody i licznych odgłosów natury. Kilka godzin pieszego zwiedzania daje się we znaki, ale warto.


Trogir to piękne miasto, obfitujące w stare budowle. Znaczna część starówki wpisana jest na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Urocze i klimatyczne alejki, domki i zakamarki.




Mój chłopak bawiąc się w nurka wyławiał z dna morza coraz to ładniejsze muszelki. Szkoda tylko, że każda z nich zawierała mały dodatek-domownika. :)


W morzu można spotkać sporo istot. Ja miałam okazję jeżowca, kałamarnicę, kraba i mnóstwo małży.


Całodniowy rejs statkiem po Błękitnej Lagunie pozwala nurkować ze sprzętem daleko od brzegu czy choćby zwiedzić okoliczne miasteczka.

Urokliwa plaża obok naszego domu była często odwiedzana, ale co ciekawe, nie w dzień, a wieczorami. Zachody słońca przy takiej scenerii-bajka. 

Za jakiś czas odezwę się ze stylizacją, a później kolejna dawka zdjęć z Chorwacji. :)

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam Chorwację, to chyba najlepsze miejsce na urlop i relaks;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie - mistrz drugiego planu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorwacja jest przepiękna! :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, zazdroszczę takich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecia:) Fajnie, że odpoczęłaś, ja niedługo wyjezdzam do bułgarii:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)