piątek, 12 lipca 2013

Croatia part II

Cześć. Dziś na szybko wrzucam Wam ostatnie przygotowane zdjęcia z mojego wypoczynku z Chorwacji. Mam kilka stylizacji. Mam nadzieję, że widzicie moje rosnące zaangażowanie. Motywacja ogromna, pomoc też! Dziękuję M., że kontrolujesz wszystko jak należy. :)


 Przepiękne miasteczko Split powinno być obowiązkowym przystankiem każdego, kto choć na chwilę jest w okolicach.
 Cechą charakterystyczną Dalmacji są góry, które tworzą niesamowity krajobraz połączony z morzem. 




 Niesamowity Park Narodowy Krka obfituje w ogromne wodospady. Co ciekawe można się tam kąpać!

Niezapomniane wrażenia, widoki i świetny wypoczynek. Uwielbiam Chorwację. :)

24 komentarze:

  1. Bazyl co za lapa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, zazdroszczę Ci tego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie ladna sukieneczka zapraszam do mnie
    rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki!
    w wolnej chwili zapraszam, może wzajemna obserwacja?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjecia !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, a widoki cudne :*
    pozdrawiam i obserwuje :)

    zapraszam do siebie :)
    http://mystories2510.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja za niecaly miesiac sie wybieram do Chorwacji, ajj nie moge sie doczekac <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, zazdroczę wakacji w Chorwacji :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)