czwartek, 25 lipca 2013

Everything you touch surely dies

Cześć. Dzisiejsza stylizacja to w głównej mierze marynarka z baskiną w kolorze burgundu. Pozostałe elementy to czysta czerń, ale jeśli chodzi o buty, to właśnie nimi postanowiłam nieco ożywić wygląd. Karmelowy kolor z połączeniem kobaltu i wężowego printu. :)


















Na sobie mam:
szpilki Carry
spodnie Dorothy Perkins
top Orsay
marynarka Mohito
pasek Mohito
bransoletka no name
naszyjnik Mohito
torba H&M
fot.http://palinka-blog.blogspot.com/

48 komentarzy:

  1. Nic dodać nic ująć - wyglądasz świetnie :)
    uwielbiam połączenia burgundu z czernią :)
    do zobaczenia - spotkanie coraz bliżej ;)
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karinko :*
      Żyję sobotą! Do zobaczenia :*

      Usuń
  2. ładnie!!

    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarkę z chęcią bym Ci ukradła! Wyglądałaś przepięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie i za komentarz i za zdjęcia! :*

      Usuń
  4. śliczny kolor marynarki ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wychodzisz gdzieś w takich wysokich butach czy tylko na potrzeby zdjęć je ubierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez sensu byłoby kupowanie wysokich butów tylko do zdjęć :) Często chodzę, ale staram się ubierać szpilki na pewne okazje. Kiedy wiem, że mam do przejścia sporo kilometrów to nie katuję się, po prostu wolę postawić na sandałki czy baletki. Akurat tu do zdjęć miałam buty na zmianę. Te, które mam na zdjęciach nie są takie wysokie, mają zaledwie 13 cm więc są bardzo wygodne. :)

      Usuń
  6. A np. na jakie okazje zakładasz szpilki? Bo chyba nie na spotkania ze znajomymi itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jakieś okazje, ale tak: na zakupy z Mamcią, bo się przemieszczamy samochodem więc jest w porządku, na jakieś uroczystości szkolne, ale to jak większość, na spotkania ze znajomymi też! Jak na przykład na ostatnim Spotkaniu Blogerek od początku do końca w szpilkach :)

      Usuń
  7. Buty nie dla mnie, ale reszta zestawu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie,tylko trochę bardziej jesiennie niż letnio, ale i tak fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale do pogody pasowało :) Dziękuję :)

      Usuń
  9. Kot dachowiec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem w jakim kontekście napisane, ale co do kociaka, to jest przesłodki :)

      Usuń
    2. no a kto chodził po dachu i robił zdjęcia ? :P

      Usuń
    3. I tu mnie masz ;) Taki incydent, w końcu kto nie lubi chodzić po ledwo trzymającym się dachu w szpilkach :D

      Usuń
  10. w marynarce się zakochałam:) lubię takie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. marynarka i buty najbardziej przypadły mi do gustu:) Pasuje do Ciebie ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zestawienia :) śliczna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna marynarka!! :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna marynarka ;)
    Super wyglądasz!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty nie przypadły mi do gustu, ale marynarka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje za odwiedziny! Zakochałam się w Twojej torebce,jest obłędna!



    Obserwuje Cię tu i zapraszam Cie serdecznie na mojego fanpage będzie mi baaardzo miło:*

    https://www.facebook.com/pages/FlashingDiamondspl/173322359513117?ref=hl


    całuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście odwiedzę :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie, tylko ten niebieski mi tu nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niebieski przełamuje nudną i oklepaną kolorystykę stylizacji! :)

      Usuń
    2. Po ponownym przyjrzeniu się stwierdzam, że może i masz rację ;)

      Usuń
    3. To kwestia gustu, równie dobrze mogłabym założyć jednolite karmelowe lub czarne szpilki, ale mimo wszystko postawiłam na takie połączenie. :)

      Usuń
  18. Baskinka jest przesłodka, a w połączeniu z butami wygląda cudnie. Masz naprawdę ładny blog, taki czysty i przejrzysty. (:
    Jakbyś miała ochotę i czas to zapraszam do mnie. Może ci się spodoba. (:
    _______________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło. :) Na pewno odwiedzę!

      Usuń
  19. bardzo fajnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)