środa, 3 lipca 2013

Tell them all I know now

Cześć. Jak wiecie wygrzewam się teraz na kamienistych plażach Chorwacji, ale post przygotowałam dla Was wcześniej, a chwilowo kierowanie blogiem przejęła zaufana mi osoba. Stylizacja typowo letnia. Jasne, pastelowe kolory sprawiają wrażenie lekkości. Jeśli ktoś jest chętny zakupem kombinezonu to piszcie na e-mail: paulina.slezak1@gmail.com . Rozmiar pasuje na S, ale idealny będzie również na M. Cena to 30 zł bez wysyłki. Stan idealny, kombinezon jest nowy, pochodzi ze strony Dressrail.com. :)
















Na sobie mam:
sandałki CCC
kombinezon DressRail
pasek Primark
torbę H&M
zegarek prezent
pierścionek no name

39 komentarzy:

  1. ładna torba!!


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kombinezon i sandałki :)
    zyrafiontko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz i świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a z kim jesteś pojechałaś do Chorwacji ? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz,chciała kupić sobie tą torebkę!<3
    Ja pragnę Cię zaprosić do siebie na konkurs,
    można zgarnąć letnie ciuszki,wygrywa kilka osób ^^
    Więcej info tutaj: holdmelikeapillow.blogspot.com

    ♡ Buziaki,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna sukienka! ヽ(゚Д゚)ノ
    Ukradnę Ci ją! ψ(`∇´)ψ
    Buahahahahahah 。◕‿◕。

    OdpowiedzUsuń
  9. taka torba by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o takiej myślałam od dłuższego czasu :)

      Usuń
  10. zazdroszczę Ci tej Chorwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie się prezentujesz w tej sukience :)
    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, jaka świetna torebka :)

    Zapraszam do mnie: rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia i śliczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja bardzo na tak!
    fajny blog, więc...
    obserwuję i zapraszam do siebie!: *

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)