niedziela, 28 lipca 2013

Tomorrow way too far away

Cześć. Wczorajszy dzień to totalny odlot. Tyle wrażeń. Byłam na spotkaniu blogerek, gdzie nie dość, że poznałam świetne osoby to w prezencie dostałyśmy jakieś 50 kosmetyków. Za niedługo recenzja, a tymczasem stylizacja! Na taki upał nie ma nic lepszego niż jasne kolory i przewiewne ubrania. Stąd wybór padł na zwykły biały t-shirt ożywiony cekinową spódniczką. A spódniczka aktualnie na sprzedaż, szukajcie w zakładce SPRZEDAJĘ :)

















Na sobie mam:
sandałki CCC
spódnicę H&M Divided
t-shirt Elle
bransoletkę Camaieu
naszyjnik Tally Weijl
torbę H&M

28 komentarzy:

  1. ładna torebka!!



    new post \!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna torba♥
    zapraszam do mnie :)
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację wczorajszy dzień to odlot - ja również MEGA zadowolona jestem :)
    ślicznie wyglądasz :)zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle nie mogę wyjść z podziwu organizacji..
      Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  4. Ale masz ladna spodniczke! :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna spódniczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w związanych włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, przede wszystkim wygoda! Dziękuję :*

      Usuń
  7. super !
    spódniczka boska

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, piękny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja :) spódniczka i naszyjnik mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. boska spódniczka! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)