poniedziałek, 15 lipca 2013

Twinkle, twinkle little star

Cześć. Ostatnio pokazywałam Wam luźniejsze stylizacje, ale nie oznacza to, że zupełnie zrezygnowałam z tych bardziej eleganckich. Ta spódnica leży w mojej szafie od pół roku i ubrałam ją jedynie raz. Czekała na właśnie ten t-shirt. Nie zawsze musi być sztywno, nie musimy umieszczać stylizacji w pewnych ramach. Ja myślę, że tym strojem trochę to przełamałam. :)



















Na sobie mam:
sandałki CCC
spódnicę Mohito
t-shirt Sinsay
naszyjnik Mohito
torbę H&M
bransoletkę Sinsay

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz. Świetna koszulka i spódnica. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebanalnie ale z klasą...spódniczka jest super i fajnie komponuje się z koszulką:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna z Ciebie dziewczyna ;) Piękna stylizacja, a torba rewelacyjna :)

    Pozdrawiam,
    kulinaria-natalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super koszulka współgra ze spódnicą! :) a torba jak zawsze mi się podoba i wreszcie jest uśmiech!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, torba przykuła moją uwagę ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sluší ti to:) ta kabelka je krásná.

    OdpowiedzUsuń
  7. Love you look, very trendy!

    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super spódnica :) wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja :)
    Obserwuję i zapraszam:)
    ______________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz..koszulka biżuteria jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, ćwiczę ostatnio z Ewą Chodakowska :)

      Usuń
  12. Do twarzy Ci z uśmiechem! :) Bardzo ładna spódnica, rzeczywiście podkoszulek ciekawie tu wygląda, ja to tylko umiem pod takie ciuchy eleganckie koszule zakładać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lekka zmiana wychodzi na lepsze! Dziękuję :)

      Usuń
    2. Właśnie tak ostatnio myślę, że muszę się przełamać i łączyć różne style :)

      Usuń
  13. Super blog i zdjecia :) Zapraszam również do siebie na nowy post. revevelyn.blogspot.com + obserwujemy ? Buziaki ;*

    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, oczywiście wpadnę :)

      Usuń
  14. Bardzo fajna bluzka i spódniczka!! :)))

    Dodaję do obserwowanych blogów i chętnie polajkuję fejsa tylko podaj linka :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie myślałaś o pomalowaniu paznokci u stóp? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie maleńkie paznokcie, że czasem wygląda to śmiesznie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)