środa, 14 sierpnia 2013

Another dimension

Cześć wszystkim. Dzisiejsza stylizacja została stworzona na potrzeby sesji, ale urzekła mnie w tym stopniu, że myślę o podobnej na przykład na mój półmetek. Jeśli dobrze się przyglądniecie mam na sobie dwie sukienki. Góra, to koronkowa sukienka, która niedawno była pokazana we wpisie, a dół, to tiulowa sukienka, która jest na mnie za mała w gorsecie. Mam zamiar przerobić ją na spódniczkę tiulową. Już dawno temu skradła moje serce. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. :)




















Na sobie mam:
szpilki Zara
sukienka (dół) H&M
sukienka (góra) Stradivarius
naszyjnik Mango (własność Klaudii)
okulary eokulary.com
opaska Camaieu

z: Crystallized Spirit
fot. Katarzyna Gnap

54 komentarze:

  1. Świetne wyglądasz. Same ładne ciuszki bardzo dobrze do siebie dopasowane. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z połączeniem tych dwóch sukienek ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała stylizacja i śliczne zdjęcia! A te włosy to jeeeju <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak księżniczka rodem z bajek Disney'a <3 Śliczne to wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie! :) jeju, no pięknie. zachwycona jestem! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka wygląda jakby to była jedna sukienka :D i to sukienka idealna <3
    Wyglądasz prześlicznie :) i taka sukienka na półmetek moim zdaniem to jest "to" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania. Dziękuję! :)

      Usuń
  7. Jeju, genialne te zdjęcia, stylizacja i włosy, i w ogóle wszystko. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wygladasz!Do tego piekny naszyjnik :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Królewno!!! ;) Twoja Studentka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz
    boska sukienka

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz zjawiskowo, pięknie wyglądają razem te dwie sukienki, pozdrawiam serdecznie i obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  12. Fantastycznie wyglądasz w tej sukience :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka, a będzie z niej jeszcze piękniejsza spódniczka :)zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ TRWA KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcia zapraszam do siebie ;) też jestem z Rzeszowa ;)
    http://girl-withredhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mam nadzieję, że kiedyś zobaczymy się na jakimś spotkaniu blogerek :) dziękuję ;)

      Usuń
  15. Cała stylizacja jest przebajeczna WOW. Ta spódnica jest cudowna
    Akurat wczoraj na swoim blogu pisałam, że nie ma nic bardziej kobiecego niż tiulowa spódnica i Ty to potwierdzasz :)

    --
    Dorota
    www.tojestmodne.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle miłe słowa, dziękuję! :)

      Usuń
  16. Świetna, pomysłowa stylizacja i urocze gify :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki kochana za dodanie do obserwowanych ;) Śliczna stylizacja, piękna kolia ! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) Zapraszam do mnie http://books-films-fashion.blogspot.coml

    OdpowiedzUsuń
  19. o, zdjęcie z Klaudią:)) to pewnie się spotkamy na następnym spotkaniu blogerek!<3
    +przepiękny zestaw<3 rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję! Dziękuję i buźka :*

      Usuń
  20. śliczna sukienka!;) bardzo Ci w niej do twarzy:) włosy też mi się podobają, fajne upięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna sukienka jak i stylizacja :) Pieknie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie bomba. Duży plus za naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna sukienka i fryzura! :* Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku *.* Stylizacja piękna, wyglądasz pięknie, zdjęcia piękne,... mogłabym się tak zachwycać jeszcze długo ;)
    i zazdroszczę tiulowej spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)