piątek, 30 sierpnia 2013

Give me that thing that I love

Cześć. W dzisiejszym poście dominuje dresowa maxi z printem kota. Długo zastanawiałam się, którą rzeczy ze sklepu Choies.com wybrać. Szczerze mówiąc, nie wiem co mnie podkusiło, ale myślę, że ten wybór był trafiony. O długości maxi myślałam już od dłuższego czasu. Print sprawia, że wyróżnia się z tłumu. Czego chcieć więcej? Może troszkę lepszej pogody, bo ja do całego zestawu mimowolnie musiałam dodać katanę i trampki. Shopper bag, aviatorki, duży naszyjnik i voilà! :)




















Na sobie mam:
trampki Converse
sukienkę Choies.com
katanę TK Maxx
torbę H&M
naszyjnik Tally Weijl
aviatorki eokulary.com
bransoletka Camaieu
fot. Ania Piątek

86 komentarzy:

  1. Za sukienkami nie przepadam, ale kurtka dżinsowa zdecydowanie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka wygląda jak koszula do spania, zdecydowanie nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to ja w takich koszulach niestety nie sypiam. Najważniejsze, żeby mi się podobało :)

      Usuń
  3. Koty zawsze fajne :) Niestety nie każdy może tak długie sukienki zakładać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, wzrost się znacząco liczy. Dzięki :)

      Usuń
  4. Jest Kot ? Jest Like ! :D
    Z pozdrowieniami
    Koci Fan :D xd

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zakochałam się w Twojej sukience, jest absolutnie fenomenalna! :) Wyglądasz rewelacyjnie, nie pozostaje mi nic innego, jak dołączyć do grona Twoich "obserwatorów" i często tutaj zaglądać, a będzie to prawdziwą przyjemnością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Ta sukienka jest po prostu genialna!!! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo fajna taka na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam bardzo podobną kurtkę i bardzo ją lubię;) a co do tej sukienki, myślę, że to dobry wybór, fajnie to zestawiłaś z trampkami, całość mi siś podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba :)
    całość się idealnie komponuje :)

    madlenplace.blogspot.com

    zapraszam na nowego POSTA.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zszokowany! piękna sukienka! naprawdę! w życiu bym piękniejszej na szmatach nie znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jak bym taką na szmatach znalazła, to cieszyłabym się bardziej niż z tej zamówionej na Choies.com :) Dzięki :)

      Usuń
  11. wyglądasz rewelacyjnie :)
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta sukienka :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look :) Też myślałam nad tą sukienką, ale podobało mi się tyle rzeczy, że miałam duży problem z wyborem :)

    ja rownież obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz pięknie, a sukienka jest obłędna!<3 Masz piękny uśmiech!^^

    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia :) Jesteś mega fotogeniczna! Szczególnie podoba mi się jeansowa kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez sie zastanawilam na tą sukienką, świetnie ją zestawiłaś, bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny zestaw! super sukienka! :) obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba i kurteczka - jak najbardziej na tak. Sukienka nie w moim guście, ale Tobie w niej dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie :) Boski print :) <3

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka jest świetna!
    pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj fakt też chcę lepszą pogodę:) Super wszystko dopasowałaś,ślicznie wyglądasz a sukienka jest świetna:)
    Dziekuję Ci za miłe słowa które u mnie zostawiłaś:)
    Również oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że przeczytałam tamtą notkę. Świetnie, że to napisałaś, można wiele wywnioskować. Wiesz czego Ci życzę. Wiem, że będzie dobrze. Trzymam kciuki za wszystko i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  22. prześlicznie wyglądasz! :)) uwielbiam maxi!

    OdpowiedzUsuń
  23. woo jest swietna ;) bardzo mi sie podoba, chcialabym tez sprawic sobie taka maxi :)

    P.s. dodaję do obserwowanych blogi tylko które rzeczywiście odwiedzam i komentuję, więc jeśli będziemy to siebie wpadać to napewno dodam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej rozumiem, lubię wracać na blogi więc na moją obecność możesz liczyć. Dzięki :)

      Usuń
  24. Ten kociak jest po prostu uroczy! :)

    Zapraszam do siebie:
    http://www.mysweetbody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjna sukienka ;)

    pozdrawiam i zapraszam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. a moim zdaniem genialne połączenie . niby proste ale jednak ma coś w sobie , ja jestem na tak :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju nie mam pojecia haha:D. Tez mam nadzieje, ze niedlugo sie zobaczymy, moze juz we wrzensiu?:D Sukienka jest swietna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby świetnie, już się nie mogę doczekać! Dziękuję bardzo, buziaki! :*

      Usuń
  28. Genialny look,uwielbiam takie sportowe zestawy!
    Mi sie bardzo podobasz!:)
    Obserwuję Cię z przyjemnością.
    W wolnej chwili zapraszam;
    imluckylady.blogspot.com/
    Polubiłam Cię też na fb,114 fanka:)
    Pozdrowionka!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, z pewnością odwiedzę :)

      Usuń
  29. jak zwykle fenomenalnie i oryginalnie ! : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi marzyła się dresowa maxi spódnica jednak wydaje mi się, że nie wyglądałabym w niej za korzystnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam jedną na oku, ale oferta minęła, a ja skusiłam się na sukienkę :) Spróbuj, może akurat!

      Usuń
  31. świetny look! świetna sukienka i rewelacyjna Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fany set, świetna sukienka :)
    Miłego weekendu!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe zdjęcia!
    Jesteś bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa stylizacja, jakbyś była kiedyś we Wrocławiu to zapraszam na zdjęcia :) Obserwuję i zapraszam do siebie : http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna ta sukienka i super zestawiona z trampkami i dżinsową kurtką:)
    P.S. w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tym printem kota kupiłaś mnie! hehe Mam w domu 2 koty i ja uwielbiam! :) Swoją drogą bardzo ciekawie ta sukienka się z nim prezentuje, szczerze powiedziawszy jeszcze takiej nie widziałam :) Rewelacyjny naszyjnik! Zdecydowanie obserwuję! :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło, dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  37. Super zestaw na luzie I na co dzien :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)