wtorek, 6 sierpnia 2013

I hate these blurred lines

Hej. Dzisiejsza stylizacja to znów zupełny zwyklak. Ale za to dobre wyjście podczas upałów. Pastelowe kolory, zero wymyślności. W końcu, gdy na zewnątrz czujemy się jak przysmażane na rozgrzanej patelni skwarki, nie ma nic lepszego niż świadomość, że zawsze mogło być gorzej z naszym zbyt zabudowanym zestawem. Białe szorty, błękitna bluzka z białym kołnierzykiem i zwykłe dodatki. Nic prostszego. Zapraszam :)




















Na sobie mam:
sandałki CCC
szorty Mohito
bluzka Mohito
torba H&M
pierścionek Orsay

44 komentarze:

  1. fajny look, bardzo podoba mi się torebka i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. topik słodki


    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. taki pozytywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Widzisz, musisz częściej chodzić ze mną na zdjęcia żeby robić im dobre ujęcia, haha :D

      Usuń
  5. może i "zwyklak", ale bluzka urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak pastelowo :) Super :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw. Śliczna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pierścionek!!!!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ok. :) Tylko jakoś mi ta torba tutaj nie pasuje, mam wrażenie że jest troszkę za duża do minimalistycznej, delikatnej reszty. Ale to tylko moje spostrzeżenie :) A i pierścionek śliczny ^^

    xoxo
    Lila
    dalilahome.blogspot.com <- zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak patrzę na zdjęcia to mam podobne wrażenie. Dziękuję :)

      Usuń
  10. śliczne zdjęcia, piękna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj bardzo kusisz;* Ostatnie 3 zdjecia nadaja sie na fb, jestes sliczna, pamietaj i korzystaj z tego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, miło mi, ale zupełnie się nie zgadzam. Te zdjęcia to raczej takie "słodko-pierdzące" niż kokieteryjne. Ale dziękuję ślicznie! :))

      Usuń
    2. Ale wlasnie to jest sednem i bardzo dobrze wyszlo:)
      Nie ma za co, pozdrawiam:)

      Usuń
    3. No to tym bardziej się cieszę!
      Dziękuję za miłe słowa i życzę dobrej nocki :)

      Usuń
  12. ślicznie wyglądasz :) Te koszulki z Mohito są świetne :) sama mam w kilku kolorach :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie są takie ładne motyle ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz może grzybice ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie pytanie :o
      Nie mam i nigdy nie miałam. :)

      Usuń
  15. Torba i sandałki są świetne.

    Może zaobserwujemy swoje blogi?
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odwiedzę z pewnością :)

      Usuń
  16. Ślicznie wyglądasz! Bluzka, pierścionek i motyle w tle są urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)