czwartek, 22 sierpnia 2013

I was warm in the hold of your eyes

Cześć! Pogoda diametralnie się zbiera więc powoli opuszczam marzenie o lekkich sukienkach i zaczynam uzupełniać moją garderobę pod kątem jesieni. Mimo wszystko pojawi się jeszcze kilka postów w zwyczajnie letnim stylu. Dziś zwykłe jeansy, których tak długo szukałam, koszula w wersji floral i koronkowe espadryle. I nowy fotograf. Zapraszam :-)























Na sobie mam:
espadryle CCC
jeansy Tally Weijl
top Mohito
koszula Primark
torba H&M
pierścionek Orsay
naszyjnik efoxcity.net
okulary eokulary.com
fot.Karolina Kudła

125 komentarzy:

  1. świetny outfit! piękna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dwa ostatnie zdjęcia przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , prześliczne zdjęcia ^^
      Mi się jeszcze spodobał naszyjnik ^^

      http://insignificantbaby.blogspot.com/
      Miło mi będzie jak wpadneisz i zaobserwuejsz jak chcesz :)

      Usuń
  3. fajny casual ;)0


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety pogoda się zmienia, lato się kończy, a teraz nadciągają zimniejsze dni, ale jeszcze weekend ma być ciepły!
    Fajna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torebka i spodnie.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne espadryle :3
    przedostatnie zdjęcie jest śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślczine masz te stylizacje i zdjęcia.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. jaaaaaaa nie muuuuuuuuuuuuuusiaałaś <3 aż się uśmiechnęłam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, może nie musiałam, ale chciałam! Wyszło świetnie! Dziękuuuuuuję po stokroć <3

      Usuń
  9. świetna stylizacja :) piękne zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz zgrabne nogi:) zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koszula!

    Ostatnie zdjęcie jest mega *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. A czy ta torba ma też pasek? Ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma paska, a kosztowała na przecenie bodajże 70 zł, ale kupiona w czerwcu. :)

      Usuń
  14. BOSKO! :)
    Również obserwuję, cudny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za obserwację! Również obserwuję! :)
    świetny blog :)
    przypadł mi do gustu pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz:) piękna koszula:) również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie, fajna koszula :) Dwa ostatnie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :) dziękuję za obserwację,i zaproszenie bo świetny blog :) zdecydowanie moda w stu procentach wpada w me gusta ;) koszulka świetna i zapewne wygodna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba mega! Nowa kolekcja?
    No i espadryle- w tym roku zdecydowanie podbiły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na wyprzedaży w czerwcu :)
      Dzięki! :)

      Usuń
  20. urocza bluzka + masz naprawdę ładną twarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne espadrylki i torba - te w rozmiarze xxl to moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz i wielki plus za bluzeczke! jest urocza! :)

    zapraszam
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny strój , masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia, takie klimatyczne;) Jak będziesz kiedyś w okolicach Dolnego Śląska, to zapraszam przed mój obiektyw:)

    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję za ciekawą propozycję. Jeśli kiedykolwiek tam zawitam to z pewnością się odezwę. :)

      Usuń
  25. Koszula jest fajna i nie mogę się napatrzeć na 2 ostatnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja :) Bardzo kobieca i delikatna~ Pozdrawiam, Nana ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  27. dziękuję:) ja również obserwuję, z przyjemnością.

    świetna koszula:)pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! Lekka a zarazem stylowa. Bardzo podoba mi się bluzka. A zdjęcia - wspaniałe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszula jest świetna! :)
    Zapraszam również do siebie:
    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też już szukam ciuchów na jesień:) choć tego lata była zbyt mało jak dla mnie:) piękne wyglądasz masz bardzo ładną koszulę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula i torebka - fantastyczne ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jesteś! :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna jesteś i fajny masz blog :)

    Zapraszam do odwiedzenia i obserwacji mnie http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    Ja juz obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny look!
    piękna koszula i torba:))

    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny blog, piękna prowadząca i świetne posty. Wszystko czego szukam...
    Z chęcią dodaję więc do obserwowanych i zapraszam na mój
    blog o modzie - KatherineUnique.blogspot.com.


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna koszula! Oddaj mi ją :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie chcę jej się pozbyć, dzięki :)

      Usuń
  37. Świetne te buty, a Ty jesteś śliczna, będę częściej wpadać!

    obserwujemy?

    karolinakoszowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacja Kochana, ślicznie się prezentujesz,świetna stylizacja:)
    Dziękuję za obserwacje, oczywiście z wzajemnością:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ile kosztowały te spodnie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam sobie głowy uciąć, ale bodajże 69.90-79.90 zł coś w tych granicach. :)

      Usuń
  40. Uwielbiam ubrania z motywem kwiatowym - dla mnie nigdy nie wyjdą z mody ;)
    I ślicznie wyglądasz jak się uśmiechasz, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  41. swietna koszula;)
    ślicznie usmiechnięta buzka;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuje za bardzo miły komentarz :)) przeslicznie wyglądasz :) dodaję do obserwowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia. Ładna z Ciebie dziewczyna! To przedostatnie jest cudne. Ładna stylizacja. Bluzeczka i dżinsy świetnie ze sobą współpracują, dodatki ładnie współgrają :)
    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietny post i blog ! :)
    Komentarz za komentarz ??
    Obserw. za obserw. ??
    Zapraszam ;)
    http://trace-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej się w to nie bawię, ale z chęcią odwiedzę Twój blog :)
      Dzięki :)

      Usuń
  46. hej hej ;)
    Fajny blog ; P
    Obserwujemy ? http://cherry-chapstick16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładnie wyglądasz. Podoba mi się Twoja koszula :)
    pinkisunique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Naprawdę fajne, kwiatowe wstawki to strzał w dziesiątkę- elegancja i przemycone trochę luzu ;). Jak dla mnie jak najbardziej na tak!
    http://my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)