środa, 28 sierpnia 2013

Like I'm the only one that's in command

Cześć. Spódnicę z "muzycznym" printem możecie pamiętać z wcześniejszych stylizacji, ale przeszła małą metamorfozę. Skróciłam ją o kilkanaście centymetrów i wyszło genialnie. Uwielbiam rozkloszowane spódniczki, a ta z plisami jest jedną z moich ulubionych. Do niej bluzka, która jest asymetryczną tuniką z frędzlami, czarna listonoszka i sztyblety z ćwiekami. Minimum dodatków, postawiłam tylko na dużą, blaszaną bransoletkę. Zapraszam :)




















Na sobie mam:
sztyblety Deichmann
rajstopy BHS
spódniczka Betty Barclay
bluzka Primark
torebka CCC
bransoletka Camaieu
fot. Magda Tylutki

111 komentarzy:

  1. fajna torebka! :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna . oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie kicia * :

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna stylizacja! Kochana bardzo mi się podobasz w tym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całość wygląda super ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :)
    Zakochałam się w tej bluzce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa bluzka! Lubię takie :)

    U mnie konkurs, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny uśmiech oby zawsze był na Twojej twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! :D I zakochałam się w butach ♥
    zapraszam do mnie
    http://misguidedfashon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja ;) podoba mi się ta spódnica ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękny usmiech :) a stylizacja Super! dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  11. very nice :)
    follow each other follow me I will follow you back
    http://carolineepe.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna ta spódniczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Omnomnomnommnomnom *_* Ślicznie!

    A te spódniczkę, to bym Ci z przyjemnością zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna! Buty wymiatają tak jak cała stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalna i kreatywna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja, najbardziej podoba mi się bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta spódniczka jest prześliczna, ja także uwielbiam takie rozkloszowane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa bluzka, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedna z najlepszych Twoich stylizacji :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. All in black :) genialnie jeszcze do tego ramoneska i będzie w sam raz na jesień.
    Dziękuję za miłe słowa :) dopiero zaczynam blogować dlatego tez liczę się z każdą opinią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, również pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Ja też obserwuję :))

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna ta spódnica :) Super wyglądasz :)

    madlenplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! :) Spódniczka wygląda genialnie.

    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny :*
    twory-innovatory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja :)
    pięknie wyglądasz :)
    pozdrawiam :) buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  26. bez rajstop, błagam. Albo jakieś ciensze, ;) te są jak od babci..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie zwykłe, czarne, kryjące rajstopy. Nie lubię tych cieńszych odpowiedników, pół prześwitów, a już tym bardziej cielistych matów. Brr.. :D

      Usuń
    2. cieliste maty sa okropne, masz rację. Ale te Twoje wyglądają jak legginsy. Jak dla mnie są okropne

      Usuń
    3. Zdjęcia w większości nie oddają tego jak coś wygląda, moje i tak nie są całkowicie kryjące, mają prześwity więc "na żywo" widać, że to rajstopy, a nie leginsy. :)

      Usuń
  27. Faktycznie wyszło świetnie ;). Spódniczka i bluzka to dwa moje hity ;)
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podobają buty i bluzeczka.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny OOTD :)
    Zapraszam do mnie na nowy post, dopiero zaczynam, więc każdy komentarz i obserwator jest dla mnie ważny :)
    + ja już obserwuję :)
    http://anotherworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great Post!
    i follow you on GFC & Bloglovin :-)
    http://inaalovephotographie.blogspot.de/ <3

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna bluzka ;)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie, uwielbiam czerń w stylizacjach ;) a te buty sama chętnie bym sobie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobają mi się stylizacje tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajne zestawienie, podoba mi się każdy detal w tym secie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie podoba mi się Twoja spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądasz! Zdjęcia w ruchu- boskie!!!
    Masz śliczną twarz. W całej stylizacji najbardziej podoba mi się spódniczka. :))

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Super stylizacja:)Spódniczka jest fajna taka oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna stylizacja i zdjecia!
    Obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz po prostu idealnie ślicznotko! :))

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz świetnie - mega podobają mi się botki i bluzka! <3 Masz świetnego bloga - definitywnie będę śledzić Twoje modowe przygody ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Love your blog! Wanna follow each other on GFC and Bloglovin? it would be very nice. just let me know and I'll follow you back asap! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Super polaczenie, bluzka swietnie sie prezentuje w tym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)