czwartek, 8 sierpnia 2013

Now I'm rising from the crowd

Cześć. Dzisiejsza stylizacja to głównie sukienka, którą dostałam od przyjaciół na urodziny. Do niej dobrałam klasyczne dodatki, ale urozmaiciłam ją aviatorkami z niebieskimi szkłami, nową torbą oraz zupełnie inną fryzurą. Mam nadzieję, że efekt się Wam spodoba. Dla mnie jest to stylizacja numer jeden na taką temperaturę. Zapraszam :)



















Na sobie mam:
sandałki CCC
sukienka Stradivarius
torba no name
naszyjnik Mohito
bransoletka Sinsay
okulary eokulary
opaska Camaieu
pasek Mohito
fot. Crystallized Spirit

62 komentarze:

  1. wow! jaka piękna stylizacja!
    cudna fryzurka! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się Twoje włosy, częściej takie rób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też przypadły do gustu więc myślę, że będę się tak czesać częściej. Dzięki :)

      Usuń
  3. sama robiłaś makijaż? WOW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samiutka, ale to banał :)
      Podkład + puder + róż, a oczy to dwa cienie, brąz i czerń tak w połowie rozmazane, hmm no i jeszcze błyszczyk. :)

      Usuń
  4. Wyglądasz wspaniale w tej fryzurze! Stylizacja idealna! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, pięknie ci w tej fryzurze i ogólnie ta notka przebija wszystkie ;) Oby tak dalej i horniej :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Świetnie upięte włosy, piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, ale na pierwszy rzut oka w tej sukience od razu skojarzyłaś mi się z grecką boginią piękności Afrodytą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbieram to jako komplement więc dziękuję :)
      Patrz z kim mi się kojarzy ta sukienka: http://pad3.whstatic.com/images/thumb/8/85/WilmaFlintstone-Color-Step-9.jpg/550px-WilmaFlintstone-Color-Step-9.jpg
      :)) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Pięknie :) wręcz przepięknie *.* moja ulubiona twoja stylizacja <3

    xoxo
    Lila
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, stylizacja, fryzura, make-up, wszystko super, oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta stylizacja przywołuje mi na myśl jakąś boginię ze starożytnej Grecji ;) Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja przyjaciółka ma bardzo dobry gust.
    Sukienka jest cudowna. Idealnie dobrałaś do niej dodatki.
    Torebka bardzo mi się podoba.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i koleżanki :)

      Usuń
  12. ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba wypróbuję ten makijaż. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Jeśli będę mogła jakoś pomóc to służę radą :)

      Usuń
  14. Super foty!
    Dzięki za odwiedziny i komentarz:)
    Pozdrawiam

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku dziś mistrzostwo <3
    włosy cudo
    pazurki śliczne
    wszytsko mega

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukienka ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka! Zresztą całość wygląda obłędnie!

    http://malvineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie i boska fryzurka ;) naprawde jak ksiezniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Możeby dla urozmaicenia jakiś tutorial odnośnie fryzura ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie planuję, bo mam strasznie dużo zaległych postów, jeszcze 3 stylizacje, nowości, współprace, kosmetyki ze spotkania blogerek, a ciągle ich przybywa. :( Ale jak troszkę liczba zaległości się zmniejszy to pomyślę :) Póki co przesyłam filmik, którym ja się sugerowałam przy robieniu fryzury. Moja nieco inna, ale bardzo podobna. :)
      http://www.youtube.com/watch?v=wkPO64nnrv0&feature=c4-overview&list=UU86BsRKkVgybw7bH8rSWu-Q
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. bardzo mi się podoba Twoja sukienka oraz torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Możesz wygrać identyczne w konkursie z eokulary.com na moim blogu! :)

      Usuń
  22. Bardzo ładny prezent na urodziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa suknia;) fajna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się Twój blog :* :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz :)
    Obserwuję :D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko dobrane idealnie :) okulary są świetne, na pewno nie przeszłabym koło takich obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, możesz taki wygrać! :)
      Dzięki :)

      Usuń
  27. przepiękne zdjęcia :) i ciekawa fryzura :D
    http://because-i-like-dots.blogspot.com/ ZAPRASZAM DO MNIE TRWA KONKURS! Będę stało czytelniczką, dodaję do obserwowanych, licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. super look!<3
    sukienka i fryzurka urzekają:)
    +śledzę tutaj i na fb<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, niezmiernie mi miło! Dziękuję <3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)