poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Taste, be quiet, think and feel.

Cześć. Dziś zdjęcia robione na szybko. Rudy, ażurowy sweterek w połączeniu z granatowymi i obcisłymi jeansami. Złote dodatki ocieplają dodatkowo cały zestaw, a brąz się świetnie komponuje z pozostałymi barwami. Robi się coraz chłodniej więc powoli zaczynam swoją garderobę zaopatrywać w typowe rzeczy na jesień, a te botki to najlepszy tego przykład. Zapraszam :)




















Na sobie mam:
botki Merg.pl
spodnie Mohito
sweter no name
bransoletka Bershka
naszyjnik Primark
torba no name
fot. Magda Tylutki

110 komentarzy:

  1. Ładną masz fryzurkę :)

    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog ! ;) obserwujemy ?

    madame-brunette

    OdpowiedzUsuń
  3. suer naszyjnik i buty :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz absolutnie obłędnie! Masz przepiękne oczy i świetne wyczucie stylu! Twoje stylizacje są cudne!:) Nie myślałaś, żeby wystartować w konkursie Matarni na twarz ich kampanii jesiennej?Nadawałabyś się idealnie! Spróbuj koniecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę siebie w tej roli, myślę, że jest milion dziewczyn, które nadawałyby się idealnie. Ale dziękuję za bardzo miłe słowa. :)

      Usuń
  5. także zaczynam już kompletować szafę na chłodniejsze dni:) bardzo podoba mi się kolor Twojego swetra, czegoś takiego szukam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś nabyłam sporo super rzeczy! Dziękuję :)

      Usuń
  6. Genialnie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie :)

    madlenplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie proste zestawy, świetny naszyjnik:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja, również obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. również obserwuję pozdrawiam ;)

    madame-brunette

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor sweterka ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz:) sweterek jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolor sweterka. Botki również obłędne :)
    pinkisunique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś przepiękna :) Wpadł mi w oko ten sweterek, idealnie pasowałby mi do włosów. Kupiłaś go w sklepie osiedlowym czy coś? Szukam właśnie czegoś takiego :) Botki też świetne, mam podobne, są mega wygodne :) Całość prezentuje się bardzo fajnie :) No i muszę to napisać - fantastyczna fryzura :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go dwa lata temu w takim małym sklepiku, a rok później h&m miał identyczne:)

      Usuń
  15. Wszystko cudowne!

    Pozdrawiam,http://malvineee.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :)
    Śliczne botki :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post zapraszam do mnie http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne fotki <3
    Zapraszam do mnie:
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne buty i sweterek.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny zestaw ;) kolor sweterka mega <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Dzięki za odwiedziny, również obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękujemy za dowiedzenie naszego bloga!
    Ku mojemu przerażeniu widzę zmiany poczynione w szafach wielu dziewczyn z blogosfery, ale nie da się ukryć - jesień nadchodzi. Oby była równie piękna co lato! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, a im szybciej tym lepiej znaleźć fajne rzeczy pasujące na jesień/zimę. :)
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  23. Botki piękne! Sama rozglądam się za jakimiś butami i płaszczem na jesień, ale jeszcze nic nie znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz coś fajnego to podeślij link :)

      Usuń
  24. very nice :)
    follow each other?
    follow me I will follow you back
    http://carolineepe.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesienny zestawik ? ;> Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. z dnia na dzień jestem z niej coraz bardziej zadowolona :D
    świetny zestaw! prosty ale nie nudny :)
    obserwuję również! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby się dobrze w tym czuć! Dzięki :)

      Usuń
  27. Bardzo fajny zestaw, co do butów mam podobne tylko kobaltowe ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszą ciekawie wyglądać! Dzięki :)

      Usuń
  28. Świetny zestaw . Aww botki <33333
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny zestaw na wczesną jesień, każdy element stylizacji mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jej sliczna ! :)
    swietne buty,gdzie kupilas ?;p
    http://nataliaa017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak w podpisie, Merg.pl :) Dzięki :)

      Usuń
  31. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do siebie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny set, a w sweterku można się zakochać ;)
    Dziękuję za zaobserwowanie mnie i chyba zaraz zrobię to samo, bo blog jest naprawdę wart podpatrywania ;)
    + prześliczne zdjęcie w nagłówku!

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki prosty niepozorny zestaw a bardzo przykuł moją uwagę :) Ślicznie!
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  34. Trafiłam przypadkiem - jak to zwykle bywa ;-) i przeglądam Twój blog - bardzo mi się podoba. A w szczególności wpatrywałam się w buty z tego posta i dopiero w dużym powiększeniu okazało się, że to jednak nie takie o jakich myślałam - niedawno kupiłam bardzo, bardzo podobne w Stradivariusie ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny blog ! ;)
    obserwuje i zapraszam : http://neverforgetwhoyouarexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna! ja też obserwuję.

    Ps. teraz musisz kopiować link i dodawać do listy czytelniczej bloga. Masz to w panelu bloggera > Zarządzaj listą czytelniczą ( z prawej strony ) > i na samym dole masz dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja :)
    Mam takie same buty tylko w kolorze czarnym , ale dla mnie są trochę za wysokie i chce je sprzedać :)
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, są mega wysokie :)
      Dziękuję i z pewnością odwiedzę :)

      Usuń
  38. Dziękuję za wskazówki dotyczące mojego bloga, ze względu na mojego początki z blogowaniem, teraz każda wskazówka jest na wagę złota:)Krytyczne oko zawsze się przyda:)Myślę, że z biegiem czasu będzie już tylko lepiej:) Jestem pozytywnie nakręcona! :)P.S. Brązowe botki na ostatnim zdjęciu- rewelacja! Nosiłabym! :) Zapraszam także na mój, póki co początkujący blog :) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to nie "krytyczne" oko, a raczej takie dobre rady, które mogą sporo pomóc. :) Życzę powodzenia i wytrwałości :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  39. bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    pasują do Ciebie te kolorki ! Pozdrawiam ;)

    http://dziennik-stylu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)