czwartek, 15 sierpnia 2013

Wyniki konkursu z eokulary.com

Cześć. Po dwóch tygodniach przeznaczonych na zgłoszenie do konkursu z eokulary.com przyszedł dzień losowania zwycięzców. Tak oto generator losowy wybrał numery:
 Zwycięzcami zostają:
1. Marysia marysia-blog@wp.pl (komentarz nr 3)
2. Anita anitka.lal@interia.pl (komentarz nr 4)
3. Wioleta wiola606@vp.pl (komentarz nr 5)
4. 
Karolina nooooo@op.pl (komentarz nr 7)
5. 
Olga hip-ola@wp.pl (komentarz nr 8-proszę Ole o wybranie innej pary okularów z firmy Joker nie Hammer)
6. 
Dominika dkkosciolek@gmail.com (komentarz nr 11)
7. 
Danuta danuta.radon@gmail.com (komentarz nr 15)
8. 
Marita marita111333111@wp.pl (komentarz nr 19)
9. 
Karolina karolinanecel@onet.pl (komentarz nr 22)
10. 
Justyna justyna046@vp.pl (komentarz nr 24)

Gratuluję wszystkim zwycięzcom oraz przypominam, że każdy kto brał udział w konkursie ma -15% rabatu na zakupy w sklepie. Z osobami, które wygrały skontaktuję się drogą meilową. :)

18 komentarzy:

  1. Dziękuje, ale mam szczęście wygrałam u Ciebie na blogu już drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam! Gratuluję :)

      Usuń
  2. Wow! Wygrałam okularki <3 Ale czad! Czekam na wiadomość :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee super <3 Gratulacje dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Wygrałam *.*
    Jaka miła niespodzianka, baaardzo się cieszę :)
    No to czekam na maila :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę do Ciebie jutro :) Gratuluję :)

      Usuń
  5. a gdzie jaa:( hehe gratuluję dziewczynom!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło :D. Czekam na odpowiedź :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pisałam do wszystkich chyba, że coś pomyliłam. :)

      Usuń
  7. Czy okulary zostały już wysłane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję miały zostać wysłane w czwartek, najdalej piątek. W przyszłym tygodniu paczki powinny dotrzeć. :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)