poniedziałek, 16 września 2013

All I wanted was to break your walls

Cześć. Dziś przedstawiam Wam drugą odsłonę mojej bluzki z frędzlami. Tym razem połączona jest w zwykły sposób. Pogoda dała mi się we znaki, ponieważ aktualnie przechodzę przez początek koszmaru zwanego chorobą. Mam nadzieję, że szybko się wykuruję. A tymczasem zapraszam na zdjęcia, w których mała niespodzianka w postaci mojego futrzaka. :)




















Na sobie mam:
trampki Converse
spodnie Topshop
bluzka Primark
bransoletki Mohito
torba Reserved
opaska Camaieu
fot. Magda Tylutki

112 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :)

    Bardzo podoba mi się Twoja bluzka no i piesio fantastyczny :)

    Ostatnie zdjęcie cudowne :)) Wracaj szybko do zdrówka :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzka :) a piesek jest uroczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka na Tak, choć ja postawiłabym na jasniejszy dół to i tak mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka i świetna fryzura, bardzo twarzowa !

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna stylizacja, ale najbardziej podoba mi się fryzura i piesek, oj ciuchy i dodatki też :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog. masz bez kitu dobry gust. piesek też słodki XD

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza fryzurka ! :)
    zapraszam na mojego bloga, fannnygirl.blogspot.com - trwa rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie cały zestaw świetnie się komponuje ! ;)


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz przecudowną fryzurkę <3..

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza bluzka, fajny pomysł z frędzlami ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Paula, ślicznie Ci w tej fryzurze a zdjęcia z Lusią są przekochane! *-* :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. o Jezuniu genialna bluzka ; o u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie ci w tej fryzurze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja a bluzeczka dodaje uroku!:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)
    Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta bluzka :) Zapraszam do siebie: http://www.aufpeppen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna fryzura, wspaniale wyglądasz gdy się uśmiechasz :) Zestaw bardzo mi się podoba ^ ^ Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, ja dopiero wyzdrowiałam xD Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny top :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do twarzy ci w tej fryzurce ! :)
    Ślicznie wyglądasz ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka jest szałowa :) dziękuję za odwiedziny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw :) bluzka rewelacja :) zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna bluzka ! pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz! Nie ma to jak conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko razem wygląda obłędnie. :)
    I liczę na jakiś tutorial na temat fryzurki, jest nieziemska! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie planuję, ale może akurat :) Dzięki :)

      Usuń
  25. świetnie :)

    http://manka-maluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna bluzka,bardzo fajnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Your shirt is so interesting! I like your look!
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna fryzura! Cały zestw bardzo mi się podoba. I jeszcze ta torba! I'm loving it! <3

    Pozdr, Meg
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała fryzura oraz bluzka :) a jaki słodki psiak *-*
    pozdrawiam!

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obłędna bluzka! I kocham trampki ;3
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie kupiłam sobie kilka dni temu tą bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna koszulka, taka nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spróbuj swoich sił : http://www.vinted.pl/forum/konkursy-vinted-dot-pl/81268-wygraj-voucher-o-wartosci-100-zl-na-vintedpl

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ciekawa bluzka ;) i fajnie prowadzony blog ♥ obserwujemy i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękną masz torbę :) Dodawaj trochę więcej zdjęć, co by Cię można było podziwiać dłużej :)Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu z okazji roczka mojego bloga. Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem to nie możliwe, bo dostaję od fotografa gotowe i przerobione już zdjęcia. Ale jest ich całkiem sporo! :) Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  36. Super stylizacja ;) wyglądasz przepieknie ;) obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna bluzeczka!;) cały zestaw bardzo fajnie się prezentuje!;) obserwuję!;)

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz w takiej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz przepięknie *.*
    słodki piesek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna jestes!świetny styl:)bardzo fajny blog:) obserwujemy??????:) pozdr. gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wygladasz :) bluzeczka ciekawa :) lubie takie;) a zdj z psiakiem najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)