poniedziałek, 2 września 2013

Already brushing off the dust

Cześć. Myślę, że to już ostatnia stylizacja letnia. Zawieruszyły mi się zdjęcia, stąd tak późno je dostajecie. Sukienka, którą wprost uwielbiam! Przede wszystkim za wygodę, krój, kolory i ogólny wygląd. Myślę, że można ją łączyć na wiele sposobów. Ja postawiłam na to bezpieczne, czyli dodatki w kolorze czerni i złota. Zapraszam :)













Na sobie mam:
sandałki CCC
sukienkę George
pasek Orsay
naszyjnik efoxcity.com
torba no name
pierścionek Orsay
fot. Ania Poniewozik

72 komentarze:

  1. Sukienka świetna :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, bardzo mi się podoba stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka :) :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka ciekawa ;) zawsze kiedy ktos ma zdjecia na torach to sie zastanawiam czy to aby bezpieczne ;))))

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te tory są mało używane, ale dobrze "zabezpieczone" oznaczeniami świetlnymi więc łatwo się zorientować, kiedy trzeba zejść z torów :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. pasuje Ci bardzo ta sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest cudowna, pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mogłaś sobie ściągnąć szelki od stanika. okropnie to wygląda ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja była na szybko, wiele szczegółów zostało niedopilnowanych, a szelki, o których mówisz to jeden z nich. Kiedy ubierałam sukienkę w domu kompletnie nie było ich widać, ale cóż. Jest za zimno na to by zdjęcia robić od nowa w takiej stylizacji, a ja mimo wszystko chciałam Wam pokazać sukienkę. Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  11. ślicznie na tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na jesienne stylizacje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look, sukienka jest bardzo nietuzinkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno jeszcze ma być po 25 stopni, więc myślę, że jeszcze nie jedną stylówe letnią wrzucimy :)Przynajmniej ja mam taki zamiar już na dniach :) Fajna sukienka, bardzo ciekawe wzory, ale uważam, że ten naszyjnik jest tam zupełnie zbędny, w zamian na rzecz jakiejś ciekawej branzoletki :) Gorące pozdrowionka i zapraszam do mnie :) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie sądzę z tą temperaturą. Ale miejmy nadzieję na jakieś ocieplenie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. super :) pięknie wyglądasz :) śliczna sukieneczka - jeszcze letnia :)
    pozdrawiam :) buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie letnie zdjęcia :( Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  16. Podoba mi się print :) jak dobrze widzieć letnią stylizacje :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest świetna. Również dodatki, które do niej dopasowałaś są świetne.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna sukienka!
    niestety opuszcza nas lato...
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka, idealnie w niej wyglądasz:) A jeszcze bardziej podoba mi się torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka ♥

    pozdrawiam

    www.onelifetolife84184.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka i naszyjnik najbardziej mnie urzekły :) Piękny makijaż!
    + również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka i naszyjnik :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja :)


    zapraszam do siebie : http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/09/femme-douce.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)