środa, 25 września 2013

And I've got a lot of love tonight

Hej. W każdą środę towarzyszy mi myśl, że do piątku już niedługo. Melancholijna aurą próbuje wtargnąć do mojego życia, ale nie mam zamiaru rezygnować z aktywnego spędzania czasu, bo takie kilkumiesięczne rozleniwienie nie wpływa dobrze na nasze samopoczucie. 
Robi się coraz zimniej więc wyciągnęłam już wszystkie ubrania przeznaczone na jesień. Są to między innymi grube swetry. Ten szczerze uwielbiam! Jest pozytywnie kolorowy, a jego splot jest niecodziennie "odwrócony". Dobrałam do niego jasne jeansy i czarne dodatki. Zapraszam. :)

















Na sobie mam:
espadryle CCC
jeansy Mohito
sweter C&A
torba H&M
bransoletka Mohito
fot. Magda Tylutki

88 komentarzy:

  1. do mnie melancholia również się wkrada ale probuje ją ignorować :)
    Slicznie wyglądasz.
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywnie ! I ten uśmiech :) tak trzymaj !
    pięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy ci w takim upięciu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki masz piękny sweter!Wszystko w nim jest idealne :)
    Z chęcią obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzowski uśmiech !
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna torebeczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek idealny na ponure i chłodne wieczory :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja, masz cudowną urodę :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje stylizacje są bardzo ładne, proste a jednak ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna prosta stylizacja :) też tak zawsze sobie powtarzam "jest już środa..to zaraz będzie piątek i wolne" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko piątek i woooolne! Dzięki :)

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Śliczny sweterek : )Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz intensywnie poszukuję bardzo grubych jesienno-zimowych swetrów, ale w sieciówkach niestety sam acrylit i to bardzo cieniutki. Może wiesz jakie sklepy mają jakieś grubsze sweterki? :-) Jeden idealny znalazłam w Sinsay, ale jeszcze z 2 by mi się przydały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w każdym sklepie zaczną pojawiać się i te grubsze. Zrób spokojnie rajd po sklepach za jakiś miesiąc i spokojnie coś znajdziesz :)
      Dzięki!

      Usuń
  13. chętnie obserwuje :) zapraszam do siebie :)http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweter, bransoletka i w ogóle cały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz, bardzo fajny sweterek, bardzo mi się Twoje włosy podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uroczy ten Twój sweterek - stylizacja idealna na jesienne nieco słoneczne dni:D

    OdpowiedzUsuń
  17. super subtelna stylizacja i bardzo ładnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweterek, wyglądasz w tym zestawieniu bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cute outfit !! you're beautiful :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna jesteś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny zestaw;) bardzo ciekawy blog;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. sweterek mnie zauroczył! jest przepiękny!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie sweterki, ten jest uroczy :)
    Również obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing look!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  26. Tęczowe kolory na melancholijny nastrój i pogodę, dobry sposób, a przy tym ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zwyczajnie ale stylowo:)

    Zapraszam Cię w wolnej chwili do mnie jeśli masz ochotę :) może znajdziesz coś co Cię zaciekawi, pozdrawiam gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  28. oo jakie ładne zdjęcia, torba <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia ! Masz chyba dobry aparat i fotografa ? :)
    I ty cudownie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat Sony DSC HX 100 V, a fotografa uwielbiam nad życie :*
      Dzięki :)

      Usuń
  30. Prosto i na luzie a jednak w twoim wykonaniu mistrzowsko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. hej, jesteś piękna *-* chętnie bym Cie ukradła na sesje jakbyś mieszkała bliżej mnie ;p
    zapraszam bardzo serdecznie, dopiero zaczynam i mam nadzieje że coś tego będzie martfotofashion.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia, obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)